Skuggan Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 Soldf forum har idag nått 500 Registrerade medlemmar. Dags att fira grabbar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 Då borde väl rekordet med flest antal inloggade användare samtidigt slås snart också! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 Det har jag totalt missat. Har varit för upptagen med att kolla när vi spräcker 20 000 inlägg. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 *tänder ett tomtebloss och viftar med för att fira* Link to comment Share on other sites More sharing options...
SG OLSSON Posted August 26, 2002 Report Share Posted August 26, 2002 *tänder ett tomtebloss och viftar med för att fira* Tycker att tomtebloss är vekt. Närljus ska det vara Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted August 26, 2002 Report Share Posted August 26, 2002 Det beror på vad man trycker ned tomteblosset i.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted August 26, 2002 Report Share Posted August 26, 2002 Eller var man trycker upp det, krävs dock att man kan stå på händer bra om det skall lyckas... Men! vad är det jag säger?!?!?!?!?!?! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted August 26, 2002 Report Share Posted August 26, 2002 Då borde väl rekordet med flest antal inloggade användare samtidigt slås snart också! <!--emo&<!--emo&<!--emo& Jag tippar på att det rekorden kommer att slås nån gång mellan 0000 och 0200. Vi är en ljusskygg skara människor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.