Jump to content

Träningskamrat sökes?

GrpCAndersson

Recommended Posts

Hej!

Inget konstigt, rubriken säger det mesta. Jag känner mig less på att nöta löpspår och skrot ensam och det har satt sina spår genom nedgång i fysisk kapacitet.

Jag söker någon som har en militär inriktning på sin fysiska träning, och som gärna har gjort lumpen liksom jag har gjort.

Jag tränar på Skryllegården, för er som känner till detta ställe, och jag simmar på Högevallsbadet, men avser att byta denna plats mot Dalby friluftsbad.

Det gör inget om någon som är relativt otränad tar kontakt, men du/ni måste vara beredd på en en hög intensitet efterhand. Träningen kommer innefatta löpning, simning, styrketräning på gym och genom kroppsviktsövningar, samt till viss del marschträning.

Morgnar och förmiddagar är den bästa tiden på dygnet för träning under denna period som gäller hela sommaren.

Var inte blyga nu...

• 2 weeks later...
Hej!

Inget konstigt, rubriken säger det mesta. Jag känner mig less på att nöta löpspår och skrot ensam och det har satt sina spår genom nedgång i fysisk kapacitet.

Jag söker någon som har en militär inriktning på sin fysiska träning, och som gärna har gjort lumpen liksom jag har gjort.

Jag tränar på Skryllegården, för er som känner till detta ställe, och jag simmar på Högevallsbadet, men avser att byta denna plats mot Dalby friluftsbad.

Det gör inget om någon som är relativt otränad tar kontakt, men du/ni måste vara beredd på en en hög intensitet efterhand. Träningen kommer innefatta löpning, simning, styrketräning på gym och genom kroppsviktsövningar, samt till viss del marschträning.

Morgnar och förmiddagar är den bästa tiden på dygnet för träning under denna period som gäller hela sommaren.

Var inte blyga nu...

Du gick möjligen inte byggprogrammet på polhem 94-97?? O gjorde lumpen på revinge som pansarskytte 97/98??

• 2 weeks later...
Hej!

Var inte blyga nu...

Jag håller på att försöka få folk till ett träningsläger i halmstad nu till sommaren där det är tänkt att vi kommer träna i ca 1 till 1 1/2 vecka. Det som jag då anordnar blir bl.a. morgonträning med livräddare i sanddynor, simning, cykling mtb, "paddling" (finns tilgång), hinderbana, styrketräning blandat med volleyboll mm....

Låter det kul och spännande kontakta gjärna kompisar och se till att kontakta mig...

Mina plande är att det ska äga runt antingen v. 28, 29 lr 30

MVH//Johan

• 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...