Magnus Posted August 8, 2002 Report Share Posted August 8, 2002 Är intresserad av att köpa alla delar av Operation Garbo (i bra skick). Hör av dig om du är intresserad av att sälja! Betalar självklart alla postavgifter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haggeman Posted August 18, 2002 Report Share Posted August 18, 2002 Ja vafan kan man få tag på den? har letat som ett as.. ingen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted August 18, 2002 Report Share Posted August 18, 2002 Antikvariat, Gulatidningen eller Loppis är det enda raka. Böckerna är helt slut på förlaget, med mycket tur kanske någon mindre boklåda har nått ex... - HvPrsk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 18, 2002 Report Share Posted August 18, 2002 Jag förstår inte hur en bok kan vara så svår att få tag på ! Den måste väl finnas i handeln?? I alla fall så heter förlaget Timbro och ISBN-nummret på första boken är 91-7566-212-4 Vet inte om man har någon nytta av det, men man vet ju aldrig Själv har jag det problemet att jag har del I och III inom räckhåll, men inte del II... Har tänkt att rota lite på biblioteket, men efterson ni frågar efter boken här så förmodar jag att ni redan har letat på erat lokala bibliotek ett X-antal gånger ?? :what: om inte annat så kanske den finns hos någon antikhandlare?? den är ju inte helt färsk ;) Slut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casca Posted August 18, 2002 Report Share Posted August 18, 2002 Men det var väl........är det så svårt? Köp mina del I och II. Kommer inte att läsa dom igen misstänker jag. Bäst pris vinner. Casca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holmlund K4 97/98 Posted August 18, 2002 Report Share Posted August 18, 2002 Fågel Fenix.... Operation Garbo del II finns att köpa i pocketformat på Adlibris för 41kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted August 19, 2002 Author Report Share Posted August 19, 2002 Boken är som sagt helt slut på lagret, och jag har kollat på en hel del antikvariat, både här i Karlstad och i Stockholm. Nada. Biblioteket har kanske böckerna, men det är inte så intressant, eftersom att jag vill äga dom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 19, 2002 Report Share Posted August 19, 2002 Biblioteket har kanske böckerna, men det är inte så intressant, eftersom att jag vill äga dom Då får du ta och låna böckerna och sedan flytta snabbt som attan. Eller kanske försvinna ur alla register som finns.. :thumbs: nä, skojsar bara ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted August 19, 2002 Author Report Share Posted August 19, 2002 Kanke lite mycket besvär för några böcker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 19, 2002 Report Share Posted August 19, 2002 Det är ju en intressant bokserie speciellt för mig eftersom den utspelar sig det år då jag gjorde min värnplikt vid en Beredskapspluton. Vår pluton hade som en av våra huvuduppgifter att förhindra den elake fi från att ta ett av objekten i boken. Som tur var läste jag boken ett halvår efter muck annars skulle jag väl varit rätt lös i magen kring midsommar när vi camperade i närområdet av cisternerna. Någon här som har någon teori över vem Harry Winter är? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 19, 2002 Report Share Posted August 19, 2002 Jaa det är en liten herre vid namn "Dörfner" har jag för mig. Jag tror att han är/var på Försvars Dep.. Om jag minns rätt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 19, 2002 Report Share Posted August 19, 2002 En kille som vet vad han snackar om med andra ord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casca Posted August 19, 2002 Report Share Posted August 19, 2002 Jaa det är en liten herre vid namn "Dörfner" har jag för mig.Jag tror att han är/var på Försvars Dep.. Om jag minns rätt Detta är mitt bidrag: Böckerna skrevs av 2 officerare från Karolinen i Karlstad. Den ena med en bakgrund på Kungliga Värmlands Regemente, IB 2. Därav det stora inslaget av IB 2 och terrorbombningen av Karlstad i böckerna. Casca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.