Jump to content

Bilder från Försvarets Dag i Malmö 060513

Recommended Posts

Färska bilder från Malmö. Har inte orkat beskriva bilderna så ni får ta det som det är. Vissa bilder är också lite mörka.

För att se orginalstorleken på bilderna får ni klicka en gång på minibilden och sedan i mitten av den stora bilden. Ni kan också välja ett bildspel och det går fint att blädra fram eller bak genom att klocka på sidor av de stora bilderna.

BILDER!

Guest Lindahl_

Ska försöka fixa ut mina bilder med. Trevligt med andras fler bilder. Fick mig att inse allt jag missade. Så sjukt mycket där var att göra. Man hade kunnat sysselsätta sig i flera dagar

Nån annan som noterade att ena 122 siktade mot Turning Torso :D

Min favorit blev genast den här lilla godsaken.

Jobbar som reparatör på skogsmaskinerna som denna är baserad på och hajade till ordentligt när jag såg den, visste inte ens att man samarbetade med FM om detta..... :P

Får nog visa den för gubbarna på jobbet :tveka:

Riktigt fin maskin! Tycker man bör inkludera några såna i FN-biståndet till vissa länder då de har massa minor som måste röjas. Skulle säkert gå mycket snabbare med såna maskiner!

Guest J-Star

Fick tyvärr inga bilder. När jag var där var det som disigast, molnigast, regnigast och mest trångt. Det enda jag fick var några action shots på Helge 70 då de gjorde en repa över publiken... men just då beslutade kameran att balla ur så de bilderna gick förlorade. :(

För övrigt såg jag sedan H70 igår då jag byta däck på bilen. De passerade ungefär över köpcentret Nova i Lund, riktning nordöst.

/J

Edited by J-Star

Fick tyvärr inga bilder. När jag var där var det som disigast, molnigast, regnigast och mest trångt. Det enda jag fick var några action shots på Helge 70 då de gjorde en repa över publiken... men just då beslutade kameran att balla ur så de bilderna gick förlorade. :(