Jump to content

Liverpool i FA cup finalen?

victor_r

Recommended Posts

OJ OJ OJ vilken match! någon som såg den? hör gärna några synpunkter!

YOU`LL NEVER WALK ALONE!

Har tyvärr missat detta pga. födelsedag och brist på kanaler, men oj oj oj, någon som känner igen mönstret: kass säsong, uträknade i halvlek och straffvinst? det är sådant som får en att njuta lite extra varje år!!

@ Alfie

Lite väl kanske att säga att vi har haft en kass säsong med tanke på att vi slutade trea i ligan i år endast 1 poäng efter Man Unt men det är klart vi kan bättre. Nästa säsong ska vi ytterliggare förbättra oss och kriga med Chelsea om ligavinsten. Grabbarna visar ju att dem har kvaliteter...

Men åter till FA-cup finalen. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Så j*vla bra. We shall not be moved!!!!

(JA jag skrev vi eftersom jag betalar pengar till klubben så anser jag att det är vi... ;) Man måste ju få drömma eller hur?)

YNWA

@ Alfie

Lite väl kanske att säga att vi har haft en kass säsong med tanke på att vi slutade trea i ligan i år endast 1 poäng efter Man Unt men det är klart vi kan bättre. Nästa säsong ska vi ytterliggare förbättra oss och kriga med Chelsea om ligavinsten. Grabbarna visar ju att dem har kvaliteter...

Men åter till FA-cup finalen. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Så j*vla bra. We shall not be moved!!!!

(JA jag skrev vi eftersom jag betalar pengar till klubben så anser jag att det är vi... ;) Man måste ju få drömma eller hur?)

YNWA

Nja, trea i all ära men ändock inte nöjd, tycker det alltid är så att man innan varje säsong tror så mycket på laget så landar vi på 3-6 plats, men men, kanske är lite väl krävande efter förra årets succé i CL, nu ska vi bara njuta av framgången i går!

alltså steven gerrards skott är det mäktigaste som finns, ingen annan hade kommit på att skjuta i det läget (3-3 målet) har är sånt sjukt tillslag.

men det vasr många som inte presteradfe det man kan förvänta sig, kewell, riise, morre, cisse,

ja men jag måste säga att jag är nöjd med säsongen, har gjort en mkt bättre än manchester enligt mig, kom längre i CL, vann FA och bara en poäng efter, man får inte hller glömma att detta är poängrekord för liverpool i PL .. :tveka:

haha förresten, var det nå kul när alla krampade i slutet eller? trodde fan dommaren skulle blåsa efter halva andra förlägningskvarten:P

TYckte det var lite skojigt när kommentatorena Glenn och den andra som jag alltid glömmer namnet på direkt efter Gerrards 3-3 mål börjar snacka om att Gerrard är en bättre spelare än Ronaldinho. Läckert.. Min personliga åsikt är iaf att Steven Gerrard är världens bästa fotbollsspelare med Ronaldinho som tvåa. Lite off topic men ändå... :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...