Jump to content

Vad säger man...?

Guest

Recommended Posts

FInns ju han där japanen (stod i Café, kommer inte håg namnet) som hade ett förhållande med en student i Paris någon gång på 70-talet. Han slaktade iaf henne och åt upp henne.

Att det kan bli så fel ???

Undrar vad det är (var) för folk som gick med på att bli slaktade--- iofs det var bara en som dog, men det var ju flera på listan....

Guest Radagast

Killen hade ju varit yrkesofficer i 12 år.

Undrar om beväringen insett allvaret hans hot.

"kommer du försent en enda djävla gång till ska jag fan skära kuken av dig och äta upp den...se så ställ in dig.."

Guest Radagast
FInns ju han där japanen (stod i Café, kommer inte håg namnet) som hade ett förhållande med en student i Paris någon gång på 70-talet. Han slaktade iaf henne och åt upp henne.

Att det kan bli så fel ???

Undrar vad det är (var) för folk som gick med på att bli slaktade--- iofs det var bara en som dog, men det var ju flera på listan....

http://www.crimelibrary.com/serial_killers/weird/sagawa/

Issei Sagawa, den japanske kannibalen.

Sjuka djävlar, eller så har de en insikt vi inte kan förstå och förkastar där med. Men jag måste ändå säga: sjuka djävel.

Jag såg en dokumentär om kannibaler på tv för kanske ett år sedan. Japanen var med. Han skrev ut sig själv från psyket efter 11 månaders behandling, då han ansåg att han var frisk. Han går nu fri på gatorna och försörjer sig som porrskådis. Fruktansvärt bisarrt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...