Jump to content

Var inne på SWEDEC hemsida

Vlad

Recommended Posts

Det där kallar jag avslöjande journalistik :)

Jag har hittat något till men jag tänkte att dom ska få chansen att rätt till detta.

Undrar vad EOD tycker om detta.

Tror ni att kräftskivan är före minröjningen, så att man

är mindre nervös när dom sitter där plockar och har sig.

Det är ju faktist bevisat att alkohol i mindre mängder har en lugnande verkan på kroppen...

Hörde om ett par (svenskar tror jag) dom blev diskade från Vm i skytte eller nått sånt som blev diskade p.g.a. att dom hade druckit en lättöl till luchen...

Det är ju faktist bevisat att alkohol i mindre mängder har en lugnande verkan på kroppen...

Hörde om ett par (svenskar tror jag) dom blev diskade från Vm i skytte eller nått sånt som blev diskade p.g.a. att dom hade druckit en lättöl till luchen...

Kanske liiiite skillnad på att missa en måltavla och "träffa" en mina? skillnad är ung. "-shit!" och *booom*...

Det där kallar jag avslöjande journalistik :)

Jag har hittat något till men jag tänkte att dom ska få chansen att rätt till detta.

Undrar vad EOD tycker om detta.

Tror ni att kräftskivan är före minröjningen, så att man

är mindre nervös när dom sitter där plockar och har sig.

Haha :)

Det var inte lättöl dem drack, utan det var en starköl. Ett litet antal(2-4) cl alkohol sätter fart på blodomloppet. Mer så blir det inte så bra resultat.. :P

Hehe!!

Man kanske skulle kolla igenom försvarsmaktens alla sidor igen.

Hittar man en kräftskiva vid minröjning kanske man hittar en logge dans med amfbat eller spritfest vid T2. :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...