Jump to content

Paolo Roberto

Holmlund K4 97/98

Recommended Posts

Grattis till segern Paolo :o

Kan ju slänga in ett annat sport resultat från hockeyvärlden i div 2 Norra

Åkers IF - Stocksunds IF 12-3

Vad har det här med forumet at göra?? Jo det är att Åker protection är en av dom största sponsorerna till Åkers IF

palle.jpg

Från Aftonbladets hemsida.

Domarna var eniga och gav segern till Paolo Roberto mot argentinaren Raul Eduardo Bejarano med siffrorna 114-111, 115-114 och 114-113.

Segern var Paolo Robertos 27:e och den förlänger en proffskarriär som varit i fara om han förlorat i Mariehamn.

Nu drömmer han om en stormatch - i Las Vegas.

- En storfight. Jag blir topp-tio-rankad i WBC nu.

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Trägen vinner... Den mannen är ju faktiskt värd en titel så mycket stolthet som han har fått svalt...

I H-E heller, hans fria liv borde varit slut för länge sen, han borde varit förrpassad till att vara inlåst på livstid.

Jag blir äcklad varje gång jag råkar se dräggfan på tv, tänka sig att man kunde göra sig en kändis karriär av att misshandla människor.

Han har sparkat ner pensionärer och andra oprovocerat åtskilliga gånger. Det finns människor som fått bestående men då dom oprovocerat blivit nedslagna av Paolo.

Det var flera år sedan och han har slutat nu, men jag är inte den förlåtande typen. Jag undrar hur det känns för någon som fått bestående men, och nu ser sin baneman som mys kändis på tv. Fy fan.

Inte så lite OT.

Jag har sett herr Roberto i form av dörrslusk på Café "Ohyra". Dagens goda gärning bestod i att sänka en kille som var lite

för förfriskad med ett par snbba i nyllet..............

Killen var nog i behov av seriös läkarvård efter det.....

Det avgorde saken för oss.....Vi vände i kön och gick vidare.

Men sant han har inte varit en "ängel" under sitt liv..

He he... Ja, en mediapajas av sällan skådat slag... Tänk er hur jobbigt det måste vara för självförtroendet att stå i media och gapa om att han en gång för alla skall platta till ansiktet på sin motståndare, för att sedan själv är den som mosas... Unna honom sin titel, så kanske det bli tyst på honom... =)

Trägen vinner... Den mannen är ju faktiskt värd en titel så mycket stolthet som han har fått svalt...

I H-E heller, hans fria liv borde varit slut för länge sen, han borde varit förrpassad till att vara inlåst på livstid.

Jag blir äcklad varje gång jag råkar se dräggfan på tv, tänka sig att man kunde göra sig en kändis karriär av att misshandla människor.

Han har sparkat ner pensionärer och andra oprovocerat åtskilliga gånger. Det finns människor som fått bestående men då dom oprovocerat blivit nedslagna av Paolo.

Det var flera år sedan och han har slutat nu, men jag är inte den förlåtande typen. Jag undrar hur det känns för någon som fått bestående men, och nu ser sin baneman som mys kändis på tv. Fy fan.

Kan inte annat än hålla med Pal...

Har svårt att tycka att han är värd någon större uppmärksamhet. Visst man kan inte sticka under stolen med att han har gjort sig en karriär. Men som sagt vad har han byggt den på?

Filmen Stockholmsnatt måste vara den största anti vålds och anti vandalism floppen som någonsin gjorts. Dess syfte skulle vara att föra ungdomar från våld, och från vandalismen. Men detta budskap måste dom tappat bort redan på första inspelningsdagen. Tack vare den filmen ville ju varenda hårding träna pyjamas sporter, sparka höga sparkar som Paolo och Mange och ge sig ut på stan föra att visa vad duktiga dom är.

Det enda den filmen verkligen lyckades med var att föra begreppet ”kickers” till Pajala och Överkalix…

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...