Jump to content

Oerhört trevlig stämning

Guest Sandström

Recommended Posts

Guest Sandström

Hej där alla militanta internetanvändare.

Vet inte om detta inlägg har hamnat i rätt kategori, men men...

Jag har bara varit medlem i någon vecka, men jag måste verkligen säga att stämningen på det här forumet toppar alla andra.

Tycker att alla är störtsköna och har en glad och positiv attityd.

Keep it up!

Åh. Inryck i björkarnas stad? Då ska du få glädjas åt att du kommer att få dela matsal med Umeås mest alternativa skola :-(

Edit/Rättning/Tillägg: Vad ska du göra på skyddsC? Jag har läst på och förstår snabbt att det inte handlar om GU.

Jag tycker också att det finns många hjälpsamma och kunniga människor här. Sånt är kul!

Edited by skaya

Guest Sandström
Trevligt med en Helsingborgare till! Jag ska iof resa över hela landet till SkyddsC i Umeå på måndag... :)

Hoppas att allt går bra med SkyddC. Sökte själv tjänsten som NBC-befäl, men kom underfund med att jag inte var speciellt kemiskt och biologiskt lagd ,O Inte kul att hela Sveriges militär förlitar sig på mina hyfsat bristande kunskaper.

Edited by Sandström

Åh. Inryck i björkarnas stad? Då ska du få glädjas åt att du kommer att få dela matsal med Umeås mest alternativa skola :D

Edit/Rättning/Tillägg: Vad ska du göra på skyddsC? Jag har läst på och förstår snabbt att det inte handlar om GU.

Jag tycker också att det finns många hjälpsamma och kunniga människor här. Sånt är kul!

Jag ska ingå i BC03. Hängde inte med på det där med matsalen...

Åh. Inryck i björkarnas stad? Då ska du få glädjas åt att du kommer att få dela matsal med Umeås mest alternativa skola :-(

Jag ska ingå i BC03. Hängde inte med på det där med matsalen...

Ni kommer att äta i resturang vildmannen, den gammla matsalen för i20. De har kanske inte rycktet om sig att vara den bästa resturangen i umeå... Men en av de privata skolorna i umeå har även den som matsal + att det finns en hel del som jobbar i umestan som brukar äta där.

Har du otur så kanske vi ses på BC03:an, nere på sandö :D

Hej där alla militanta internetanvändare.

Vet inte om detta inlägg har hamnat i rätt kategori, men men...

Jag har bara varit medlem i någon vecka, men jag måste verkligen säga att stämningen på det här forumet toppar alla andra.

Tycker att alla är störtsköna och har en glad och positiv attityd.

Keep it up!

Välkommen.

MVH

Olaevil

förtydligande angående matsalen:

SkyddC äter på Vildmannen (så heter restaurangen) och den delas med Midgårdsskolan, Umeås estetskola. (en lång historia kort följer) Denna skola var innan flytten till regementsområdet ursprunget till Umeås vegan/vänster-kändisskap. Så är det dock inte längre.

Men detta är såklart endast en liten anekdot.

Varmt välkommen till Umeå skall du vara!

Edited by skaya

• Forumsledning

hmm jag vet inte.. men vad stämning med SkyddC och umeå att göra ?

ska tråden överleva så händer det något som har med ämnet att göra eller så kan vi ju ta bort stämningen :D

/ BlåGul

Guest Sandström

Inte mig emot, tänkte bara säga hur imponerad jag är över sidan. Det är inget man direkt kan bygga en tråd på...

Edited by Sandström

Här finns allt man behöver:

*Ryggdunk

*Snekängor

*Puckstänger

*"Intelligenta" samtalsämnen

*Inspiration

*Omvärldsuppdatering bort från Pravdan

Kort och gott; ett jäkligt trevligt ställe att surfa in på då och då (läs: ganska ofta :rockon: )

• 2 months later...

Det jag är mest imponerad av är kvaliten på moderatorerna. Deras stenhårda koll på trådar.

surfa in på garaget.org och kolla deras forum.

Där kan man snacka om total anarki.

Tusen trådar som hanldar om samma sak,

Mailade deras webmaster angående detta, bad dem även titta i på detta forum för att lära sig hur ett forum skall skötas.

Soldf ett skolexempel i forums etik!!!!!

Ja, jag måste verkligen hålla med. Bättre uppstyrt forum och intressantare/roligare forum får man leta efter. Annars är krigsforum.se också ett bra forum för den krigshistorieintresserade...

Ha det bra

Edited by Trö