Jump to content

Sabaton - svensk power metal från Falun


Svartberg

Recommended Posts

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

ok, ja piratebay har en rätt slö tracker..

jag passar på att fråga er om det är ok för mig och andra att sprida denan vidare på eget bevåg?

 

Men som sagt, nu ör den igång, så jag är nöjd.

Link to comment
Share on other sites

ok, ja piratebay har en rätt slö tracker..

jag passar på att fråga er om det är ok för mig och andra att sprida denan vidare på eget bevåg?

 

Men som sagt, nu ör den igång, så jag är nöjd.

 

Självklart, sprid på, utan ändringar såklart!

Om du sprider via FTP skriv det, vet minst en mupp(möp) som inte vill köra torrent :D

Link to comment
Share on other sites

ok, ja piratebay har en rätt slö tracker..

jag passar på att fråga er om det är ok för mig och andra att sprida denan vidare på eget bevåg?

 

Men som sagt, nu ör den igång, så jag är nöjd.

 

Självklart, sprid på, utan ändringar såklart!

Om du sprider via FTP skriv det, vet minst en mupp(möp) som inte vill köra torrent :D

 

 

Jajjemen, självklart, dock så har jag ingen ftp, men om jag hittar någon villig så skriver jag det. Just nu är jag rätt onykter, så idag blir det inte, kan ju knaptts skriva :rockon:

Link to comment
Share on other sites

ok, ja piratebay har en rätt slö tracker..

jag passar på att fråga er om det är ok för mig och andra att sprida denan vidare på eget bevåg?

 

Men som sagt, nu ör den igång, så jag är nöjd.

 

Självklart, sprid på, utan ändringar såklart!

Om du sprider via FTP skriv det, vet minst en mupp(möp) som inte vill köra torrent :rockon:

 

 

Jajjemen, självklart, dock så har jag ingen ftp, men om jag hittar någon villig så skriver jag det. Just nu är jag rätt onykter, så idag blir det inte, kan ju knaptts skriva :rockon:

 

Då ansluter jag och Daishuo i drickandet! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Daishuo
Nu väntar bara vi torrent-lösa på att någon vänlig själ fixar upp den på FTP! :clap:

 

www.azureus.sourceforge.net/

 

a mans gotto do what a mans gotto do :)

Link to comment
Share on other sites

hur in i helv...har denna tråd ungått mej :) , lysnade på låtarna som ligger på download.com och blev frälst, skall genast införskaffa skivan.

 

Edit: har sett musikvideon, coolt...hehe stackars bil som blir pannkaka i slutet..

Link to comment
Share on other sites

Guest Daishuo

Till alla er som väntat ...... videon finns nu uppe på http

... kan tro att det är ett par som vill ha den :D

 

dra gärna in en kommentar här när ni sett den så vet vi vad ni tyckte

 

ni får dock döpa om den själva... mannen som la upp den var inte riktigt nykter när han gjorde det......

 

just d... är det problem att spela videon... så köp ny burk.... den är codad i MPEG1 något som samtliga datorer efter 99 bör ha ....

 

jaja... här är länken iaf ...

http://www.tullgatan23.com/Pansar/Panzerbattalion.mpg

 

rock on!

Link to comment
Share on other sites

Vad och köpte skivan i helgen för att få en egen uppfattning om bandet. Rätt trevligt upplevelse faktiskt. Hederlig heavy metal med Manowar texter.

 

Favoritlåt är givetvis ”Metal machine”, hyllningen till alla metalbanden jag växte upp med. Som vän av Israel faller även ”Counterstrike” mig i smaken.

Link to comment
Share on other sites

Som gammal föredetting föll Purple Heart mig i smaken. Metal machine är redan en klassiker. Genombra skiva, ovanligt av ett för mig lite okänt band. Hoppas de håller i sig många år till.

Link to comment
Share on other sites

KLOCKRENT klipp 3:56 in i filmen när det innan är lite finlir med gitarren sen dundrar refrängen "Death in the shape of a panzarbattalliion!" igång och ut väller en 122:a fram ur skogen med medföljande massaker på skogen.. :lala:

Link to comment
Share on other sites

  • henke changed the title to Sabaton - svensk power metal från Falun

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...