Jump to content

Gött att forumet är igång igen

Buddha

Recommended Posts

Helt plötsligt ser jag folk i sunkiga, nedsläckta lägenheter som gång på gång hamrar på reload knappen på forumsidan och skriker "funka!!!" medan de i förtvivlan läser om årgång -87 av arménytt för 6 gången.

Say it isn´t so!?

Jo, okej det är kul att vi är uppe igen, men hörni det har varit fint väder ute......

LRRP, du har nog delvis rätt är jag rädd.

Visserligen har jag tillbringat hela dagen med att traska runt ute i skogen och mått gått i det underbara vädret, men har nog försökt att komma in ett tiotal gånger både i torsdags kväll och i lördags. Får väl skämmas lite :)

Jag har under alla dagar som forumet varit nere suttit på jägarbasens forum och väntat på att nån vänlig skäl ska skriva nåt i stil med "soldf´s forum är uppe igen" lr "forumet kommer vara upp igen den xx/x".

ÄNTLIGEN.

Fast nu kommer jag inte ihåg allt jag hade tänkt att fråga om :(

Varmt men lite mulet i Götet. Var på Heden och kollade på FM som visade upp sig där. Där fanns bla: TGB10, Strv122, Strf90, 39 Gripen, Lv Rb90 +lite annat. :)

Såg Arméns lejon ännu en gång i mitt liv. Dem är rätt så grymma på att köra sina hojar :)

Heden ja..  lite kul att få se allt det där igen, det enda jag direkt saknade var väl att de inte sköt salut med haubitsen. :)

Dessutom var avsaknaden av Ingenjörer enorm där...  jävla Amf... :(

Måste erkänna att det varit en fruktansvärd tid det här när inte forumet varit igång, men som LRRP sa, det har varit fint väder. T.o.m. jag har varit ute och marschtränat så att svetten stänkt..  (mellan bankandet på F5 i hop om att forumet skulle vara igång)

Guest Lillan

Det är nästan så man gör ngt extremt, som att lämna in uniformen på tvätt ...eller... eller gifter sig med ing...eller dansar magdans!!

Jag älskar forumet!!!!!!!

:):D :D

jag hade också värsta abstinensen... jag beslöt mig för 2 minuter sedan att pröva komma in igen... och lyckades.... hallelulja!!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...