Jump to content

Söker låt

Strv S

Recommended Posts

Lägger in en låtsökning jag också här.

När Birmingham City har hemmamatch i Premier League så spelas det en låt innan matchen. Jag har inte en anning om vad den heter men det jag kan säga är att den har med klockor... Vilken beskrivning va? ;) Nån som vet vilken låt jag menar ändå som kanske har hört den när Brummys spelar?

När Birmingham City har hemmamatch i Premier League så spelas det en låt innan matchen. Jag har inte en anning om vad den heter men det jag kan säga är att den har med klockor... Vilken beskrivning va? ;) Nån som vet vilken låt jag menar ändå som kanske har hört den när Brummys spelar?

Det borde nog vara "Singing the blues" ...... men är lite osäker när du säger klockor.... leta på deras hemsida Blues

/Anders West Ham United fan

Hej, någon som vet vad låten till Viggen show must go on heter och med vilken artist?

Jag är inte helt säker på vilken film som avses, men är det en låt med en kvinnlig artist är det förmodligen låten "Breathe" av/med Faith Hill.

Versionen i filmen är dock en lite "upphottad" mix av Hex Hector.

Summa summarum, du letar efter "Faith Hill - Breathe (Hex Hector Mix)"

Det borde nog vara "Singing the blues" ...... men är lite osäker när du säger klockor.... leta på deras hemsida Blues

/Anders West Ham United fan

Nope, inte den. Det är låten när Brummies kommer in jag tänker på. Nån låt som alla står upp och klappar tacktfast i händerna med klockor..

• 1 month later...

Söker en låt. Fransk rap-låt av den lugnare typen. Känd i Frankrike, ackompanjerad av fioler. Spelades i det engelska program om franska fotbollslandslaget som visades häromdagen på svt. Var även med i sista avsnittet av "Sex in the City".

Tacksam för svar och förslag!

Söker en låt. Fransk rap-låt av den lugnare typen. Känd i Frankrike, ackompanjerad av fioler. Spelades i det engelska program om franska fotbollslandslaget som visades häromdagen på svt. Var även med i sista avsnittet av "Sex in the City".

Tacksam för svar och förslag!

HBO:s hemsida finns info om Sex and the city. Tror jag länkade till sista avsnittet.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...