Guest Lord Good Posted December 2, 2002 Report Share Posted December 2, 2002 I morgon ska jag ut och jaga älg i Västerhaninge. Är det någon som lagt ned någon älg i år? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RANGERTEDDY Posted December 2, 2002 Report Share Posted December 2, 2002 Jag sköt min första i år. En en taggig.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted December 2, 2002 Report Share Posted December 2, 2002 Va i Finland i början på November i hopp om att få nypa. Dessvärre kom vi ca. 15 minuter försent och de hade skjutit upp de tre sista licenserna. Happ. Så kan det gå. Fick iaf skjuta sig en pippi att avnjuta till middag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 2, 2002 Report Share Posted December 2, 2002 Jaaa........klippte en lapplisa på Vallhalavägen... Vet inte om det räknas? ? Inte så mycket horn dock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lord Good Posted December 2, 2002 Report Share Posted December 2, 2002 Om du har en trofé på väggen så!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriksson Posted December 3, 2002 Report Share Posted December 3, 2002 En 8-pinnars kalv Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERI Posted December 3, 2002 Report Share Posted December 3, 2002 Två st /ERI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted December 3, 2002 Report Share Posted December 3, 2002 Lycka till! Kom ihåg att vid älgjakt använder man med fördel gevär, INTE grg och minor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARN Posted December 3, 2002 Report Share Posted December 3, 2002 Lycka till! Kom ihåg att vid älgjakt använder man med fördel gevär, INTE grg och minor! GRK är provat, med gott(?) resultat.... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lord Good Posted December 3, 2002 Report Share Posted December 3, 2002 Vi fick ingen älg :( Jycken fick upp en men älgen försvann från vårt område. Min passgranne fick iallafall se en skymt av älgen Mitt pass låg trehundra meter från närmaste busshållplats, femhundra m från pendeln. Bilar, tåg och arbetsplatser låter. Det går ett joggingspår femton meter från min skjutplats och folk i terrängen hela tiden. Naturupplevelse? Det gäller att inte vara alltför skjutglad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.