Jump to content

M/90 Camo Ryggsack - modell fragas?

coolhand

Recommended Posts

Ar den nagot att ha?

Killen vill ha $65 for den. Nagon som ager en som kan ge lite omdomme pa den?

Om du vill köpa mest för att den är i m/90 så låt bli, köp en olivgrön istället. Då kan du ju välja en modell som du vet har bra omdöme, urvalet är extremt mycket större.

Köper du säcken från staterna åker du troligtvis på både frakt(ca 25$) och moms+tull(+30%) samt postens avgift för tullen 100kr(Postens sätt att suga ur dig lite extra profit).

Ar den nagot att ha?

Killen vill ha $65 for den. Nagon som ager en som kan ge lite omdomme pa den?

Om du vill köpa mest för att den är i m/90 så låt bli, köp en olivgrön istället. Då kan du ju välja en modell som du vet har bra omdöme, urvalet är extremt mycket större.

Köper du säcken från staterna åker du troligtvis på både frakt(ca 25$) och moms+tull(+30%) samt postens avgift för tullen 100kr(Postens sätt att suga ur dig lite extra profit).

Tack for ditt rad. :sniper:

Instammer med dig angaende OD. Har en Tactical Tailor 3-day pack som ar helt suveran. Undrade bara om nagon visste mer om sacken. Det ar ju ocksa lite smidigare med en OD an en i kamo civilt.

Tull behover jag ju inte oroa mig for da jag bor i staterna :)

Eh orättvist, då kan du handla på dig i stort sätt hur mycket som helst billigt :sniper: Ebay är kul om man bor i staterna. Men på tal om m/90 ska det finnas ett antal företag som kan sy sina produkter i m/90 vid beställning. Jag tror jag har sett en Topic om det någon gång, säker långt tillbaka.

Hmm, Men en Camelback BFM rygsäck med vattenblåsa ujuj Runt 1000pix. Han säljer ju endel kul grejer den där säljaren. Skulle personligen nog satsa på en 40 liters väska med vätskesystem typ, och molle utrustad. ;)

Edited by Vinter