Guest super Matrosen Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 Ja..då har man varit ute o festat med grabbarna sista gången i det civila livet. Känns hur gött som helst ska jag tala om.Är nu rätt full om man säger så men jag ändå på något sätt lyckats trycka på "power"knappen till datorn och sparkat igång "Åbäket" kan snabbt konstatera att datorn är ett viktigt redskap innan sängen lockar. Jag menar mycket kan ha hänt i världen sedan man gick ut och började häva i sig alkohol.Måste ju se till att vara uppdaterad om alla nyheter innan man går till sängs för en drömm lös natt. Ja det stämmer jag brukar inte drömma när jag har supit. Jag skulle gärna vilja gå in på ämnet men känner att någon del av mig gärna stoppar resten av det alkohol påverkade "jaget" Nu rycker man in på måndag och söndag...dvs idag blir en fin återhämtnings dag att se fram i mot..hej svejs alla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 Måste ju se till att vara uppdaterad om alla nyheter innan man går till sängs för en drömm lös natt. Ja det stämmer jag brukar inte drömma när jag har supit. Hehe, själv slutade jag drömma när jag ryckte in, skallen var helt svart&tom på nätterna Men som tur var så fick jag tillbaka mina drömmar när gsu:n började närma sig sitt slut. Mycket märkligt ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Holger3D Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 Har faktiskt oxå ägnat mig åt "lite" supande sista gången innan lumpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 Hehe, själv slutade jag drömma när jag ryckte in, skallen var helt svart&tom på nätterna Men som tur var så fick jag tillbaka mina drömmar när gsu:n började närma sig sitt slut. Mycket märkligt ;) Jag brukade drömma att det var tid för visitation , vaknade med ett ryck och skulle upp och städa innan jag märkte att alla andra låg och sov ??? Men även jag blev (lite) normalare frammåt slutet på GSU:n... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 Ja..då har man varit ute o festat med grabbarna sista gången i det civila livet. Herregud.. låter som att du ska till Vietnam eller Normandie! Med lite tur kommer du också att klara dig igenom det här, och komma ut som tja.. iallafall nästan civil någon gång. Lycka till!! /Ing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super Matrosen Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 Ing: Jag har sett fram i mot att rycka in sedan jag mönstrade för mer än 2 år sedan så jag kanske e lite extrem hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 25, 2002 Report Share Posted August 25, 2002 jag har längtat efter att göra lumpen sedan jag började i FBU/u för 3½ år sedan. nu är det bara 10 månader kvar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.