Jump to content

Sista festandet innan inryck??

Guest super Matrosen

Recommended Posts

Guest super Matrosen

Ja..då har man varit ute o festat med grabbarna sista gången i det civila livet. Känns hur gött som helst ska jag tala om.Är nu rätt full om man säger så men jag ändå på något sätt lyckats trycka på "power"knappen till datorn och sparkat igång "Åbäket" kan snabbt konstatera att datorn är ett viktigt redskap innan sängen lockar. Jag menar mycket kan ha hänt i världen sedan man gick ut och började häva i sig alkohol.Måste ju se till att vara uppdaterad om alla nyheter innan man går till sängs för en drömm lös natt. Ja det stämmer jag brukar inte drömma när jag har supit. Jag skulle gärna vilja gå in på ämnet men känner att någon del av mig gärna stoppar resten av det alkohol påverkade "jaget"

Nu rycker man in på måndag och söndag...dvs idag blir en fin återhämtnings dag att se fram i mot..hej svejs alla

Måste ju se till att vara uppdaterad om alla nyheter innan man går till sängs för en drömm lös natt. Ja det stämmer jag brukar inte drömma när jag har supit.

Hehe, själv slutade jag drömma när jag ryckte in, skallen var helt svart&tom på nätterna :D Men som tur var så fick jag tillbaka mina drömmar när gsu:n började närma sig sitt slut. :D

Mycket märkligt ;)

Hehe, själv slutade jag drömma när jag ryckte in, skallen var helt svart&tom på nätterna :D Men som tur var så fick jag tillbaka mina drömmar när gsu:n började närma sig sitt slut. :D

Mycket märkligt ;)

Jag brukade drömma att det var tid för visitation :) , vaknade med ett ryck och skulle upp och städa innan jag märkte att alla andra låg och sov ???

Men även jag blev (lite) normalare frammåt slutet på GSU:n...

Ja..då har man varit ute o festat med grabbarna sista gången i det civila livet.

Herregud.. låter som att du ska till Vietnam eller Normandie! :D

Med lite tur kommer du också att klara dig igenom det här, och komma ut som tja.. iallafall nästan civil någon gång.

Lycka till!!

/Ing.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...