Jump to content

Steel Beasts

Skuggan

Recommended Posts

tänkte skapa en topic för oss som spelar Steel Beasts

först vill jag veta vilka härinne som spelar steel beasts och vad ni kallar er vid multiplayer spel.

sedan undrar jag om någon kan göra ett "riktigt" M/90 camo till vagnarna?

Guest Sudden

Asså, jag har precis sett några Screenshots på spelet, och tycker att det ser j-vligt fult ut.

Men nu kan ju spel vara snygga fast att det ser fult ut på Screenshots.

Fråga Kolon

Är det snyggt?

Asså, jag har precis sett några Screenshots på spelet, och tycker att det ser j-vligt fult ut.

Men nu kan ju spel vara snygga fast att det ser fult ut på Screenshots.

Fråga Kolon

Är det snyggt?

njäe. det ser ut som på Screenshotsen, men det är jävligt kul att spela. dessutom får jag väl passa på att göra reklam för SB2 som kommer nån gång nästa år. skulle visst ha grafik som får de bästa flygsimulatorerna att häpna. dessutom ska man inte glömma att SB har svensk text+tal och Leo2A4 heter då Strv121.

*PSK-fordon norr om vår position*

*Strv, Jag ensar*

underbart.

Guest Sudden

Jag köpte Steel Beasts idag. Ballt att de snackar svenska.

Men jag tycker att det är sket svårt!

Ja, jag har kört alla övningar för Leo, men det är ju omöjligt att få strv:na dit man vill.

Och jag har ingen koll alls på vad alla håller på med.

Och kan man bara "köra" en pluton sammtidigt, de andra stannar ju när man byter till nästa.

Ahhh, Otto, Pansardvärg, gamla vapendragare! Snart är vi samlade igen. ;)

Suck

Nu blir man mobbad igen, bara för att vissa programmerare tror att alla som jobbar med grafiska datorer inte håller på med krigiska övningar!

Måsta man behöva köpa Bill´s prylar för att spela?

Jag älskar Steel Beast/DoD.

Någon måste reagera på denna MOBBING!!

PRONTO!!!!

Det är bara förtal!!!!! Jag är inte SÅ dålig på att köra 121:a....eller? :D Jag har faktidt blivit LITE bättre sen vi körde sist. Dessutom finns det ingen anledning för personliga angrepp ;), det gick ju inte så bra för dig heller om jag inte minns fel :) . Hur-som-helst bättre kan vi alla bli, dom flesta vi spelar med är ungefär lika bra :withstupid ... Med tiden ska vi härska på slagfältet, så är det bara!!!

Dumb-Ass

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...