Skuggan Posted August 15, 2002 Report Share Posted August 15, 2002 tänkte skapa en topic för oss som spelar Steel Beasts först vill jag veta vilka härinne som spelar steel beasts och vad ni kallar er vid multiplayer spel. sedan undrar jag om någon kan göra ett "riktigt" M/90 camo till vagnarna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasså? Posted August 15, 2002 Report Share Posted August 15, 2002 Jag spelar. det finns ett svenskt camo som är riktigt bra skall se om jag kan få tag på det Sb forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otto Posted August 15, 2002 Report Share Posted August 15, 2002 Jag spelar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pansardvärg Posted August 15, 2002 Report Share Posted August 15, 2002 I play to.... Men om du vill kan du rita vicket kamo du vill, typ i paint eller photoshop.... Välkommen in the club..man Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasså? Posted August 15, 2002 Report Share Posted August 15, 2002 Ahhh, Otto, Pansardvärg, gamla vapendragare! Snart är vi samlade igen. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 15, 2002 Author Report Share Posted August 15, 2002 har fortfarande inte fått reda på vad ni kallar er :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otto Posted August 15, 2002 Report Share Posted August 15, 2002 har fortfarande inte fått reda på vad ni kallar er :( Det kommer när du fått spelet och vi börjar spela ;) Lugn bara lugn.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 15, 2002 Author Report Share Posted August 15, 2002 men jag vill veta nu ju :( *sätter sig och tjurar* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 17, 2002 Author Report Share Posted August 17, 2002 ha nu har jag också SB. :P nu ska här övas. nå vilka lirar? "Jasså?" "Pansardvärg" och "otto", nå vem är det som är "Alpha Sierra"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeadHead Posted August 17, 2002 Report Share Posted August 17, 2002 Jag har väl iofs pysslat lite med SB jag också. Men jag sitte rpå ett 33.6 modem så multiplayer är nog lout of the question. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairfax Posted August 17, 2002 Report Share Posted August 17, 2002 Kostar SB pengar eller kan man ladda ner det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 17, 2002 Author Report Share Posted August 17, 2002 nja kanske inte ladda ner. men du kan köpa det på nätet (vart kommer jag inte ihåg). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 18, 2002 Author Report Share Posted August 18, 2002 Spelet går att köpa på http://www.esimgames.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 24, 2002 Author Report Share Posted August 24, 2002 Jag har nu lirat SB ett tag bla med "Jasså?", finns det fler som vill lira SB multiplayer? kontakta mig isåfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 24, 2002 Report Share Posted August 24, 2002 http://www.esimgames.com/images/Dcp02932.jpg i danska armén spelar man minsann steel beasts. Kolla in "handkontrollerna", fan äkta vara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 24, 2002 Author Report Share Posted August 24, 2002 http://www.esimgames.com/images/Dcp02932.jpg i danska armén spelar man minsann steel beasts. Kolla in "handkontrollerna", fan äkta vara. Budget simulator? det måste vara ett bra tecken på hög realism man kanske kan bli strv skytt senare om man tränar ett par timmar varje dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 25, 2002 Author Report Share Posted August 25, 2002 alla som lirar SB är välkomna att kontakta mig på ICQ eller Mail. jag har tänkt starta en sorts SB "klan" ungefär som till AA eller CS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sudden Posted August 26, 2002 Report Share Posted August 26, 2002 Asså, jag har precis sett några Screenshots på spelet, och tycker att det ser j-vligt fult ut. Men nu kan ju spel vara snygga fast att det ser fult ut på Screenshots. Fråga Kolon Är det snyggt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 26, 2002 Author Report Share Posted August 26, 2002 Asså, jag har precis sett några Screenshots på spelet, och tycker att det ser j-vligt fult ut.Men nu kan ju spel vara snygga fast att det ser fult ut på Screenshots. Fråga Kolon Är det snyggt? njäe. det ser ut som på Screenshotsen, men det är jävligt kul att spela. dessutom får jag väl passa på att göra reklam för SB2 som kommer nån gång nästa år. skulle visst ha grafik som får de bästa flygsimulatorerna att häpna. dessutom ska man inte glömma att SB har svensk text+tal och Leo2A4 heter då Strv121. *PSK-fordon norr om vår position* *Strv, Jag ensar* underbart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sudden Posted August 26, 2002 Report Share Posted August 26, 2002 Nä, va ballt. Har alltid gillat simulatorer. Man kanske skulle införskaffa sig det då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sudden Posted August 28, 2002 Report Share Posted August 28, 2002 Jag köpte Steel Beasts idag. Ballt att de snackar svenska. Men jag tycker att det är sket svårt! Ja, jag har kört alla övningar för Leo, men det är ju omöjligt att få strv:na dit man vill. Och jag har ingen koll alls på vad alla håller på med. Och kan man bara "köra" en pluton sammtidigt, de andra stannar ju när man byter till nästa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 28, 2002 Author Report Share Posted August 28, 2002 trycker du på F5 kommer du till kartvyn. där kan du tala om för andra enheter vart de skall köra och vad de skall göra. för övrigt gäller övning ger färdighet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 29, 2002 Report Share Posted August 29, 2002 Ahhh, Otto, Pansardvärg, gamla vapendragare! Snart är vi samlade igen. ;) Suck Nu blir man mobbad igen, bara för att vissa programmerare tror att alla som jobbar med grafiska datorer inte håller på med krigiska övningar! Måsta man behöva köpa Bill´s prylar för att spela? Jag älskar Steel Beast/DoD. Någon måste reagera på denna MOBBING!! PRONTO!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 30, 2002 Report Share Posted August 30, 2002 Tjenare Shadow, vi har spelat ihop förr och lär göra det igen... Vi ses på slagfältet! :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted August 30, 2002 Author Report Share Posted August 30, 2002 Tjenare Shadow,vi har spelat ihop förr och lär göra det igen... Vi ses på slagfältet! :cool: Ozzy? eller Dumb-Ass? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 2, 2002 Report Share Posted September 2, 2002 Populärt kallas jag för Röven.... ??? å är en j*vel på att köra Leo inne i skogen!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted September 2, 2002 Author Report Share Posted September 2, 2002 Populärt kallas jag för Röven.... ??? å är en j*vel på att köra Leo inne i skogen!!!! du kör som en kratta D-A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 5, 2002 Report Share Posted September 5, 2002 Det är bara förtal!!!!! Jag är inte SÅ dålig på att köra 121:a....eller? Jag har faktidt blivit LITE bättre sen vi körde sist. Dessutom finns det ingen anledning för personliga angrepp ;), det gick ju inte så bra för dig heller om jag inte minns fel . Hur-som-helst bättre kan vi alla bli, dom flesta vi spelar med är ungefär lika bra :withstupid ... Med tiden ska vi härska på slagfältet, så är det bara!!! Dumb-Ass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasså? Posted September 6, 2002 Report Share Posted September 6, 2002 Vi får väl spela snart igen eller?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 6, 2002 Report Share Posted September 6, 2002 Vi får väl spela snart igen eller?? You just say the word Eller som D-A skulle säga " det är mycket träd här för att inte vara skog" :P :P :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.