TangoXray Posted September 1, 2002 Report Share Posted September 1, 2002 Någon som vet en återförsäljare på nätet för HK original tillbehör? Ja, jag vet att man inte får köpa och ha det... Mest av intresse och kolla priser... /TangoXray Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lord Good Posted September 1, 2002 Report Share Posted September 1, 2002 http://www.hecklerkoch-usa.com/home.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlåGul -1 9x19 Posted September 1, 2002 BlåGul -1 Report Share Posted September 1, 2002 Prata med generalagenten, han kan säkert ge dig prisuppgifter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inf Posted September 4, 2002 Report Share Posted September 4, 2002 http://www.SoldF.com/links_webbshopping.html Bushmaster. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 7, 2002 Report Share Posted September 7, 2002 Det ska visst finnas en årlig vapenmässa på gamla lv6 i kviberg göteborg där det finns massor av olika tillbehör mm till hks vapensystem. vet dock inte när den är. nån annan som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted September 7, 2002 Report Share Posted September 7, 2002 Det ska visst finnas en årlig vapenmässa på gamla lv6 i kviberg göteborg där det finns massor av olika tillbehör mm till hks vapensystem. vet dock inte när den är. nån annan som vet? Den är söndagen 29/9 kl:10-16 Kviberg, Pjäshallen(fd Lv6) Tyvärr missar jag den i år :( skall till Falsterbo och panga grg i en vecka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERI Posted September 7, 2002 Report Share Posted September 7, 2002 Det ska visst finnas en årlig vapenmässa på gamla lv6 i kviberg göteborg där det finns massor av olika tillbehör mm till hks vapensystem. vet dock inte när den är. nån annan som vet? Den är söndagen 29/9 kl:10-16 Kviberg, Pjäshallen(fd Lv6) Tyvärr missar jag den i år :( skall till Falsterbo och panga grg i en vecka Jag skall också till Falsterbo på "Pansarbekämpning" under v40 /ERI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted September 7, 2002 Report Share Posted September 7, 2002 Det ska visst finnas en årlig vapenmässa på gamla lv6 i kviberg göteborg där det finns massor av olika tillbehör mm till hks vapensystem. vet dock inte när den är. nån annan som vet? Den är söndagen 29/9 kl:10-16 Kviberg, Pjäshallen(fd Lv6) Tyvärr missar jag den i år :( skall till Falsterbo och panga grg i en vecka Vad är det för mässa, kan man läsa mer om den någon stans? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted September 8, 2002 Report Share Posted September 8, 2002 Kolla här: http://www.vapenweb.com/ Verkar dock inte vara så uppdaterad... Kollade i ett nyare nummer av Vapentidningen, där står att det är mässa söndag 29/9 klockan 10-16, Kviberg, Pjäshallen. Jag skall dit, kan rekommendera ett besök på museet, litet men proppfyllt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted September 9, 2002 Report Share Posted September 9, 2002 Det ska visst finnas en årlig vapenmässa på gamla lv6 i kviberg göteborg där det finns massor av olika tillbehör mm till hks vapensystem. vet dock inte när den är. nån annan som vet? Den är söndagen 29/9 kl:10-16 Kviberg, Pjäshallen(fd Lv6) Tyvärr missar jag den i år :( skall till Falsterbo och panga grg i en vecka Jag skall också till Falsterbo på "Pansarbekämpning" under v40 /ERI Se där ja!! Och vem e ERI egentligen då?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts