Jump to content

Swedish Force Mod till Ghost Recon ute?


ArvidA

Recommended Posts

AK5:an som MPn håller i är väl inte för stor?

 

Den andra soldaten från höger är en Stadsskyttesoldat beväpnad med en AK5D (utan optik som ni kan se), soldaten längst bort är en Lapplands Jägare som är beväpnad med en AG90.

Link to comment
Share on other sites

Berkyboy, har du deaktiverat alla andra mods du har igång och startat om spelet?

 

Om det inte funkar så kolla om du har en campaign som du spelat med några andra mods aktiverade, ifall du har det så deleta den (om du vill så se till att göra en backup för att kunna fortsätta den senare).

 

Om inget av de här sakerna hjälper så kan man ju alltid testa med att avinstallera och installera om spelet!

 

Good Luck! :D

Link to comment
Share on other sites

Det går inte så mycket snabbare, men grejen är den att man kan fortsätta att ladda ner en fil som har avbrutits!

 

Du kan även ladda ner en fil till t.ex. 50%, pausa, och sedan fortsätta nästa dag om du vill, utan att tappa en enda procent!

 

Lycka till!

Link to comment
Share on other sites

Och bara så du vet så skulle det nödvändigt vis inte gå bättre om någon skicka filen till dig via e-mail, det kanske t.o.m. skulle gå ännu saktare, annars så skulle jag gärna skicka filen till dig!

Link to comment
Share on other sites

Öppna den och öppna menyerna downloads / options/configurations. Ställ in dina inställningar.

Sedan är det bara och klicka på länken och börja ladda ner!

Link to comment
Share on other sites

Jag kanske inte är rätt man att svara på detta eftersom mitt vägrar att fungera :) men när du har laddat hem filen gör du följande:

 

1. dubbelklicka på Swedishforce.exe

 

2. Det kommer upp ett litet fönster som frågar vart du vill packa upp "det", välj mod-katalogen som finns i din Ghost Recon-katalog. T.ex. C:\Games\GhostRecon\mods (beroende på vart du installerat spelet såklart)

 

3. Starta spelet och när du väl startat spelet går du in på options och sedan på mods. Väl inne i mods kan du aktivera din nya mod.

 

4. Starta om spelet och börja lira :D

 

Att: Max

Jag hade ingen mod aktiverad från början. Det knasiga är att i själva startmenyn som är det första man ser är texten mumbo-jumbo...Så då är det väl bara att installera om skiten eller?? *suck*....jaja, det löser sig nog sa han som sket i vasken... ;)

Link to comment
Share on other sites

Berkyboy, testa att installera om. Ifall inte det funkar heller så kan du få mail adressen till Wolfsong (han som gjort modden), han kanske vet vad som är fel.

 

The Shadow, http://www.theplatoon.com/mod.asp?file=194 klicka på "download mod", du kommer att flyttas till Fileplanet och se några "private servers", titta lite längre ner på sidan och klicka på någon "public server". Sedan får du nog lista ut hur man gör resten själv ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...