Jump to content

Vad har du tränat idag?


falken_

Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Hur kan du sega på i 1,5 timme med bara armar i gymmet? Det måste ju vara hundratals övningar nästan

:baskerKav: Reagerade på det jag med...

 

Själv är jag precis hemkommen från gymet efter att ha kört rygg i c:a 50 min.

 

Räknade in uppvärmning och nervärmning också... Armövningarna tog väl ca 55-60 min.. Bättre så?

Nu ska jag iväh och träna innebandy.. :/

Link to comment
Share on other sites

Första 4 timmarna spenderades i skolan. Var riktigt nära att dö av tristess för ovanlighetens skull... Sedan fick jag känna på det underbara löpspåret för första gången på en vecka efter att ha legat 20 timmar på akuten med hjärtflimmer (snittpuls 120 i 20 timmar). Tog det lite lungt med 6 km. Mest avslappnande jag gjort på länge.

Link to comment
Share on other sites

Ute i skogen och kört bevakning med hunden i 5 timmar... spårläggning i terräng, spårföljning, vindmarkeringar, ljudmarkeringar, frisök, till och med lite sök i byggnad, en hel del överdrivet stoj-och-hej-och-oj-vad-du-var-duktigt-nu-är-vi-glada-lekande, och naturligtvis en massa marsch-transport. Hunden sover. Själv ska jag cykla iväg och köra gymnastik i två timmar.

Link to comment
Share on other sites

60 min orientering i bitvis grymt kupperad terräng (helt j****r slutkörd vid målgång), plus löpning till start och hem ifrån mål... Helt perfekta förhållanden med mulet och lite lätt duggregn! :)

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Gymmet stängde kl 15, när jag kom dit 1455... Kul.

 

Stod inget om ändrade tider på deras hemsida.

 

Gott med lite vila också.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...