Jump to content

Dj... värme?

ERI

Recommended Posts

Är det någon mer som håller på och bli vansinnig på den här dj... hettan. Just nu är kl 03:52 och det är precis omöjligt och sova.

Vad gör man då, jo man startar upp datorn och surfar in på SoldF.com. Problemet är bara det att man skall orka jobba om några timmar. Är man skadad eller...

/ERI

Guest super Matrosen

Håller med...hatar värmen. Just nu är jag förbannat lycklig över att jag ska rycka in den 26 agusti i stället för att ha ryckt in i juni eller någe hehe:)

Tog en runda på milspåret i morse... De va ju så jävla varmt så att man kunde spy! Man lider ju med de stackars vpl. som måste harva runt i skogen vid denna årstid...

Ja inte är det roligt i värmen. Så om nån vecka sänd en tanke till stackars mig som skall göra några veckors studiebesök hos Los Angeles polisen och åka runt med en av deras anti gäng grupper i south central. Usch där är det säkert ruggigt varmt.

Sluta lipa om värmen nu. Det är ju gött ju. nu när vi fått en bra sommar i år så skall vi inte klaga på det. utan  komm ihåg alla dom fina minnen som detta ger, och ta med oss det i våra hjärtan när den bistra vintern kommer. Eller ännu hellre tänka på dom varma dagarna på stranden när höstregnet kommer. Och det lovar jag, kommer snabbare än vi tror.

Det här var väl fin sagt av mig =) ?

Sluta lipa om värmen nu. Det är ju gött ju. nu när vi fått en bra sommar i år så skall vi inte klaga på det. utan  komm ihåg alla dom fina minnen som detta ger, och ta med oss det i våra hjärtan när den bistra vintern kommer. Eller ännu hellre tänka på dom varma dagarna på stranden när höstregnet kommer. Och det lovar jag, kommer snabbare än vi tror.

Det här var väl fin sagt av mig =) ?

Vad är det för fel på höstregn??? Hösten är ju den bästa årstiden, tycker i alla fall jag. Men smaken är ju bekant som baken. ;)

/ERI (som uppskattar den kalla årstiden mer än den varma)

Man känner sig mycket flottig. det är vamt överallt, man vet inte var man ska ta vägen. Ett kallt bad är skönt, så kallt att man gnyr som en kärring och kulorna värker. Testa det, du kommer att känna dig som en ny människa.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...