Jump to content

Impa på polarna

Vildmannen

Recommended Posts

Bra att de har lagt ut en bild på en A340 då :D

realitycheck. Det står bara "SAS" som bildtext, det finns ingen som påstår att det är en MD80.

Enligt artikeln var dock priset rätt högt redan. Över 100 000 danska kronor är iof ingen jättesumma för ett egetchartrat plan men det är mer än vad jag har på kontot iaf.

Bra att de har lagt ut en bild på en A340 då :eeh:

realitycheck. Det står bara "SAS" som bildtext, det finns ingen som påstår att det är en MD80.

Enligt artikeln var dock priset rätt högt redan. Över 100 000 danska kronor är iof ingen jättesumma för ett egetchartrat plan men det är mer än vad jag har på kontot iaf.

eh? står i texten att det är en md80...

eh? står i texten att det är en md80...

Seså... Status menar att det inte står i bildtexten att det är en MD80, alltså inte "fel bild" per se..

Marcuzt menar att det står i texten.. inte fel det heller..

Framåt... ner på golvet.. krama varandra, och se för fan till att börja förstå varandra.. JA Pic, du kan hoppa in i högen också.. kom igen..

GMY

Seså... Status menar att det inte står i bildtexten att det är en MD80, alltså inte "fel bild" per se..

Marcuzt menar att det står i texten.. inte fel det heller..

Framåt... ner på golvet.. krama varandra, och se för fan till att börja förstå varandra.. JA Pic, du kan hoppa in i högen också.. kom igen..

GMY

Precis.. förtydligande, det står ingenstans att bilden förställer en MD80, utan bara "SAS" och det är fritt att tolka. Nu var dock ämnet flygplanschartring för halva min årslön och det kan vi väl skrapa ihop här på soldf och åka ner till liberia, afghanistan eller irak kanske? :eeh:

*kramar*

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...