HvPrsk Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Funderar lite över den geografiska spridningen på SoldF besökarna och forum medlemmar. Själv sitter jag i Skövde. Vart kommer ni andra från? Finns det fler Skövdebor här? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TangoXray Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Sitter själv i Östersund. Kommer egentligen från Göteborg, och kommer att flytta dit igen om ett år ca... /TangoXray Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Greven Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Arbetar på Östermalm i Stockholm, bor i trakterna av samma stad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Jag bor i Västra Götaland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinken Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Södermalm,Stockholm ......Inbiten Hammarbyare!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Får väl återigen påminna om att det går att skriva in sådant här i sin profil. Vore roligt om fler gjorde det. /GBG:arn Link to comment Share on other sites More sharing options...
#snowman# Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Frösön, Fältjägarnas första hemvist! :devil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Man får väl vara lite hemlig Tylösand sveriges bästa Op! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lt. payne Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Helsingborg (dock inte skåning,Göteborgare i kött och blod!) Only heartbreakers and lifetakers came out of there! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Bor granne med Åkers protection, har bott granne med P10 fram till 1998 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Från Uddevalla själv. För att nämna nåt historiskt... Kung Karl Gustav den XII blev balsamerad i Uddevalla. Vid kungstorget. Där står nu en staty av Karl den X.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Jag är förlagd i en liten förort norr om Stockholm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Får väl återigen påminna om att det går att skriva in sådant här i sin profil. Vore roligt om fler gjorde det. Håller med till 100%... Själv bosatt i Nyköping. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Längst ut i den stockholmska förorten! Granne med ett visst Livgarde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fö strv 122 Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Bor på gränslinjen mellan Skåne och Småland för tillfället men kommer snart att ta mitt pick och pack och flytta till härliga Skaraborg, närmare bestämt Skövde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hanfot Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Fram för mer info i profilerna. Är för tillfället förlagd i Halmstad och håller med Fu Kjellberg ang en annan känd plats.... Ursprung???? Kanske hemligt eller så är jag bara tyken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Hammarby, Stockholm. Allt norr om Slussen betraktar jag som Mordor.. ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo One Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Det småländska höglandet, Nässjö för att vara mer exakt =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Johanson Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Kristinehamn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GRG_SKYTT Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Ekenässjön på småländska höglandet Link to comment Share on other sites More sharing options...
daan Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Huserar vilt i Kristinehamn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxtrot Lima Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Är född och bor i Malmö, staden med "Malmö Marinkår", Malmöfestivalen, Malmö Militaryshop, Pripps bryggerier, Kockumskranen, Sveriges mest inkompetenta lokalpolitiker, bron till Köpenhamn som danskarna vill sätta klaffar på... I could go on for ever! Skulle ni någon gång passera, kan ni alltid meddela detta på forumet så ger jag en guidad tur. ;) Hälsningar, Foxtrot Lima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otto Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Skulle väl kunna skrika ut BLÅVITT!!!! Men jag hatar fotboll så jag vet inte vad jag skall säga.... Men där/här nånstans bor jag ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekblomboy Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 bosatt i kalmar, född i hälsingland uppväxt i den enorma orten hålsjö... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsson Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Jag vill inte vara den lilla språkvårdaren, men.... Vart anger riktning och var anger position. Utgående från HvPrsk fagra Skövde (och då f.f.a. P4) så är svaret österut. Var jag bor? Linköping, sveriges flyghuvudstad med SAAB och Malmen. Född i Motala där de gör torpeder (så bara...). Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvU Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Är en "r(OBS: tung rots R)edig smaulenning, öch buor 3,5 mil söder om kalmar :P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonte72 Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Är född och bosatt i Göteborg...Sveriges framsida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu.Bar Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 punkt 49. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasså? Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Gröna kartan, 7C SV Borås. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lill Krigarn Posted July 19, 2002 Report Share Posted July 19, 2002 Född i Helsingborg, uppvuxen i Norrköping.....numera bor jag i en liten byhåla som kallas för Höganäs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.