Jump to content

Hjältescen

Guest

Recommended Posts

Nu har man sett Fiendens fiende-avsnittet man spelade in igår kväll. Den bästa scenen var helt klart när Hamilton tog sig an raggarna i Norrköping.

Man är inte lika kaxig när man ser att killen man nyss sprutat öl på har en revolver i bältet.  :D

japp. den scenen e grym. Personligen väntar jag på at han ska förklara för tjejen vad han igentligen sysslar med inom försvaret.

- Men e du aldrig rädd därute i mörkret?

- Mörkret e min vän. I mörkret e jag något av det farligaste som finns.

Ing. Det gäller att vara alert o ta egna initiativ. Att söka dylika program hålla känning. Annars blir man ju tvärtvåa. :)

Baah, jag håller ju ställningarna här. Hinner inte ha koll på fler saker, såsom TV utöver detta. ;)

Själv har jag väldigt svårt att släppa bilden av Haber som Sunes pappa. Det sabbar en hel del av känslan i serien. Tack och lov hade jag möjligheten att se den när den kom. Då var man dessutom ung och lättimponerad och tyckte den var guld.

Jag tycker dock att rollprestationerna som skådespelarna som spelar DG, Samuel Ulfsson och ärkeryssen  men läpphåret(tappade namnet nu) gör är riktigt bra fortfarande.

Själv har jag väldigt svårt att släppa bilden av Haber som Sunes pappa. Det sabbar en hel del av känslan i serien.

Hehe, scenen när han ligger i sjukhussängen och ropar "Guuud!" ödelade hela hans framtida karriär som "Tough guy" för min del iallafall.

I övrigt har serien den här känslan som just gamla svenska kriminalserier har (typ Hassel-klassikerna). På gott och ont.

/Aron

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...