Jump to content

1a aprilskämt

fillefalle

Recommended Posts

Berätta att du har någon dödlig sjukdom?

ELLER

låtsas vricka foten, linda om den fort utav bara helvete och få service halva dan ;)

(skadad, suttit och sett prison break hela natten om nån undrar om det där med att fejka skador)

:lol:

Genseric

:=o

Blizzard har utannonserat World of Starcraft, samt nya rasen till WoW: Burning crusade: en wisp...

(inte för att jag bryr mig, lirar inte WoW alls och skiter i Starcraftfranchisen :/)

Annars har jag inte sett några, har ju varit på Högskoleprov hela dagen...

Gjorde ett bra när jag var yngre, stressade upp farsan ur sängen som fan och hade förberett tårta och lite inslagna kartonger, sen sa jag typ "vafaan har du glömt! vi ska ju fira Sara idag(hans nya fru)!! in med dig och börja sjung så kommer jag med fikan!!!" ... de blev rätt paffa, men jag hade gjort frukost på sängen också så de blev glada sen. Lite sent att göra något liknande nu dock.. :dribble:

T-shirts åt alla :dribble:

Annars var en av dagsblaskornas påhitt rätt skojj..

Skyddsdräkt på, älgjägare

http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=17299...x=0&arkiv=False

Vet att för en massa år sedan så tänkte lokalradion till.

Dom påstog att en satellit skulle passera staden och OM man stog på bussstation i ett visst hörn med röda kläder så skulle man hamna på bild.

Några filuriga flygtekniker på 1'a komp + en flygare bestämde sig för att luras lite tillbaka. :D

Det fanns överdragsoveraller helt röda för vissa jobb.

Iklädda dom på rätt utsatt tid ställde dom sig på platsen.

Jo dom såg lokalradion interjuva någon stadsbo i en blå jacka! :/

Dom tog till sitt hemliga vapen, (SF-37) B)

Flygföraren gjorde sitt jobb, då han var samtigit påväg hem från en övning.

Med bilden i näven så hälsade teknikerna på hos kuriren och sedan var det väldigt förundrade

kommentarer från lokalradion som inte kunde förstå hur deras aprilskämt var på riktigt. :D

edit: 2 l i satellit...

Samla ihop alla polare till en jättefest hemma hos dig själv, när alla blivit lite runda om fötterna o stämningen precis börjar komma igång o alla har skitkul..... ställer du dig upp skriker "avbryt avbryt, april april där fick jag er, det är ingen fest nu får ni gå hem allihopa" :happy:

@AndersL

Det där är inget skämt, bara bevis på taskig mognad...

Ungefär som när syrran som är iväg på skidåkning ringer far och säger att hon brutit benet, April april...

DÅLIG stil.

Måste gå att hitta på något bättre ;)

@Tomas Eriksson

Det är ju tveklöst ett förbannat bra Aprilskämt!

Varken lögn eller idioti. Bara en lagom rejäl blåsning!

Ingen hade väl dykt upp om det hetat förrådsstädning!

Mja, jag lyckades inbilla min BLONDA kvinnliga kamrat att det Elgiganten sålde "microvågs-frysar", dvs motsatsen till microvågsugnar, de hade helt enkelt vänt på polariseringen i mikrovågorna, så SNABBFRÖS den maten supersnabbt!

:banana:Malaj::baskerHV:

Mja, jag lyckades inbilla min BLONDA kvinnliga kamrat att det Elgiganten sålde "microvågs-frysar", dvs motsatsen till microvågsugnar, de hade helt enkelt vänt på polariseringen i mikrovågorna, så SNABBFRÖS den maten supersnabbt!

:banana:Malaj::banghead:

Sett för mycket på Haggard? :happy:

Minns får något år sedan när jag lyssnade på P3 att dom pratade om april skämt , och en kille ringde in.

Han hade haft en bensinstation och berättatde om ett april skämt han hade kört.

Han hade skyltat med att han sålde brandskadad bensin för halva priset.

Det var många som kom in och ville köpa den billiga bensinen sade han, men de blev ganska snopna när det gick upp för dem att de hade gått på det.

Ganska fyndigt skämt tycker jag.

:P

Det bästa var ändå när hisingen skulle kapa broar och tunnel och bogseras ut till havs och bilda en egen nation! Kommer inte ihåg vilket år det var.

Nej, jag är inte göteborgare, jag är från hisingen! :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...