Jump to content

There´s two of them?


LRRP

Recommended Posts

Man trodde att rubriker som "Britney avbröt konsert", "Britney flyr från  media", "Britney bröt ihop" och "Karriären är snart över" ingav hopp om lugn och ro för oss som kanske inte gillar henne helt och hållet, alls.

 

Det såg bra ut ett tag.

 

Nu är allt hopp ute.

 

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,209214,00.html

 

Det är fan inte sant, en tvilling....

 

Kommentaren " Det spelar nästan ingen roll om hon kan sjunga eller dansa" är ju klockren. Det är klart det inte spelar någon roll, det funkade ju jättebra med syrran, som med all tydlighet inte kan det första iaf.

 

Varför ser jag Dr Evil från Austin Powers filmerna framför mig:

 

I Shall call her....mini me!

 

 

 

*LRRP dunkar huvet i väggen*

Link to comment
Share on other sites

Skräp också!!!! :D:angry: :angry: :angry: så mycket skit som kommit från henne genom åren och nu så kommer det här!! Är det någon mer än jag som börjar fatta varför alla är emot USA så mycket??

Link to comment
Share on other sites

Ja jäklar..  Finns det inga "seriösa" artister längre? Jag tycker det verkar vara mest skit som produceras, för att pressa ur folk pengar. Det var bättre förr!!!

 

 

*Ing sätter på en skiva med Rolling Stones*

Link to comment
Share on other sites

Varför ser jag Dr Evil från Austin Powers filmerna framför mig:

 

I Shall call her....mini me!

 

 

 

*LRRP dunkar huvet i väggen*

mini me! *LOL* :)

Lillsyrran var skrämmande lik Brittan... Nu kommer vi att dras ytterligare några år med sånt där skräp :(

 

 

*medan Ing lyssnar på de rullande stenarna, lyssnar Nifelhel på Asta Kask- Ringhals brinner*

Link to comment
Share on other sites

Alltså jag är kanske en smula gammalmodig men jag har alltid haft uppfattningen om att äkta musik det är något helt annat än den här.. den här miljardindutrin. De skyfflar in skiten i folks huvuden allt enligt affärsplanen. De producerar musik på löpande band och den stora blåsbälgen bara pumpar outröttligt på.

 

Fan asså.. det ska ju vara några grabbar som repar i ett garage och är ärliga med det de gör och sen blir upptäckta.

Men jag vette fan...

 

Hur det kommer gå för Britney kan jag lätt se framför mig. Branschen kommer att köra slut på henne. Hon kommer att missbruka kokain och när pengarna är slut så spelar hon in porrfilm.

Link to comment
Share on other sites

getN:

 

Hehe, jag tycker mig kunna läsa lite mellan raderna att du hoppas att hon redan gjort lite gonzo med Jenna Jameson & co..? :)

Den filmen hade man ju gärna viljat se...:P av ren nyfikenhet alltså. Tittar inte sån snusk annars, det är ju kvinnoförnedrande ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...