Fu Frippe Posted August 22, 2002 Report Share Posted August 22, 2002 Jag undrar hur man gör för att lägga in en egen bild som avatar om man nu inte har en URL? Jag har en bild på min hårddisk som jag vill ha, men ingen hemsida eller liknande... Kan inte så mycket om datorer mer än att ordbehandla och spela... (Ber om ursäkt om detta ämne har varit uppe innan ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurki Posted August 22, 2002 Report Share Posted August 22, 2002 skicka mig bilden så skall jag lägga upp den så att du får en adress till din avatar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted August 22, 2002 Author Report Share Posted August 22, 2002 Jag kan inte skicka nån bild till dig med SoldFs mailformulär!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurki Posted August 22, 2002 Report Share Posted August 22, 2002 skicka den till mig från din vanlig mail.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted August 22, 2002 Author Report Share Posted August 22, 2002 Address? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurki Posted August 22, 2002 Report Share Posted August 22, 2002 [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted August 22, 2002 Author Report Share Posted August 22, 2002 hotbrev ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted August 22, 2002 Report Share Posted August 22, 2002 hotbrev ? Parodi på hotmail.com ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted August 22, 2002 Author Report Share Posted August 22, 2002 Låter kul! En sån ska jag skaffa!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SG OLSSON Posted August 23, 2002 Report Share Posted August 23, 2002 skicka den till mig från din vanlig mail.. Hjälper du en stackare till? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurki Posted August 23, 2002 Report Share Posted August 23, 2002 skicka den till mig från din vanlig mail.. Hjälper du en stackare till? första som jag hjälper med avatar här på SoldF.com eller nått annat du tänkte på kanske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted August 23, 2002 Report Share Posted August 23, 2002 Folk, varför inte skaffa lite eget utrymme på nätet? Kostar gratis, och det går att stoppa dit massa saker som man kommer åt var man än är. T.ex. avatarer. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SG OLSSON Posted August 23, 2002 Report Share Posted August 23, 2002 skicka den till mig från din vanlig mail.. Hjälper du en stackare till? första som jag hjälper med avatar här på SoldF.com eller nått annat du tänkte på kanske? Jodå det var den stackarn som är hemlös men din mail funkar inte enligt min mail :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurki Posted August 23, 2002 Report Share Posted August 23, 2002 SG OLSSON > min mailadess skall funka.. har fått Fu Frippe's avatar så det är nog bevis nog? testa och skicka igen så skall jag hjälpa dig med.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.