The Swede Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Aftonbladet har kört några artiklar om piercing de senaste dagarna. bland annat har dom haft en chatt med en kille som jobbar med piercing. På hans företags hemsida http://www.federal.nu/ finns det bl.a. länkar till andra piercingstudios och även bildarkiv. Kolla in på följande länk: http://www.bme.freeq.com/ Visst, jag kan tycka att en del piercingar är jävligt tuffa och sexiga men har det inte gått till överdrift här? OBS! Vissa bilder är ganska starka. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Hur många av de där hade tagit skada av säg en 30mm piercing mellan öronen, rakt genom huvudet tro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Jaså du har hittat den sidan, den har gått runt några ggr på jobbet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Vilka saftskallar!!! Kollade på videon, idioter som hänger och gungar i krokar som sitter fast i ryggen.... saknar ord... :0 Varför gör man en sån grej överhuvudtaget?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 2, 2002 Report Share Posted August 2, 2002 Smärta är skönhet eller var det smärta är idioti? Semi-OT: Vill ni se en film med lite "fina" hål i? Kolla in Strangeland, skriven av Dee Snider (fd Twisted Sister).... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted August 2, 2002 Report Share Posted August 2, 2002 Blev lite orolig att alla som var piercade skulle sågas med fotknölarna... Jonas hade legat illa till då :( BME är ju extrema, inte för inte de har med "freeq" i adress namnet.. Är det inte så att oavsett vad folk håller på med, så skall alltid några överskrida gränser och så blir det så här.. Jag tycker det är upp till var och en, så länge man inte skadar någon annan än sig själv. Synliga piercings och uniform är FEL dock.. Edit! Nä, folk är inte kloka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SADDO Posted August 2, 2002 Report Share Posted August 2, 2002 Som jag brukar säga: Jag kan endast acceptera benspikar och granatsplitter..... Danne(som överdriver liiiiiiiite) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted August 2, 2002 Report Share Posted August 2, 2002 Nån som sett Jackass avsnittet när Steve-o piercar ihop sina skinkor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted August 2, 2002 Author Report Share Posted August 2, 2002 Jepp. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimesis Posted August 2, 2002 Report Share Posted August 2, 2002 Blev lite orolig att alla som var piercade skulle sågas med fotknölarna... Jonas hade legat illa till då :( BME är ju extrema, inte för inte de har med "freeq" i adress namnet.. Är det inte så att oavsett vad folk håller på med, så skall alltid några överskrida gränser och så blir det så här.. Jag tycker det är upp till var och en, så länge man inte skadar någon annan än sig själv. Synliga piercings och uniform är FEL dock.. Edit! Nä, folk är inte kloka... Håller med dig om att synliga piercingar och uniform inte alls hör ihop. Annars så utesluter inte jag piercingar. Vaknade upp en morgon 1996 och hade en ring i varje bröstvårta. En kombination av semester, sprit och plötsliga infall. Plockade bort dom för några år sedan. Tycker förövrigt att har man uniform så skall frisyren vara kort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shock Posted August 2, 2002 Report Share Posted August 2, 2002 Helt sjukt äckligt. Vad driver en till att göra sådana där grejer egentligen? Är det en högre form av njutning att ha ett 20mm hål mellan näsborrarna? Yuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delta Golf Posted August 2, 2002 Report Share Posted August 2, 2002 Hyfsat stört... Hellre en schysst tatuering isåfall.Men till uniform ska håret definitivt vara kort!Såg en kille häromdan på Centralen i 08 som hade AXELLÅNGT hår ala metal ...Det var inte direkt klädsamt är väl det minsta man kan säga....Nä, tacka vet jag maskinklippning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 3, 2002 Report Share Posted August 3, 2002 världens bästa piercingstudio måste ju finnas i mogadishu. jag menar, 18 amerikaner och över 1000 somalier på två dygn. där går det undan må jag säga. o inte behövde dom betala i pengar heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lillan Posted August 3, 2002 Report Share Posted August 3, 2002 Ehhh ok...sjuuuukt... Piercing i tungan...ok...under underläppen ok... men vad ända in i h-e har man den på familjelyckan för?? Hmmm hellre tatuering... blir av 26 september föresten..än piercing.. Mitt ord...är din lag ;) (sarkasm) //Lillan Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted August 5, 2002 Report Share Posted August 5, 2002 Mimesis! glockrent Delta Golf; både och... både och.. ;) visst skall man vara korthårig, har aldrig haft längre än 10mm sedan -94... Lillan: i "familjelyckan" (kasst ord, inte gör den familjen lycklig??) har man för att öka [sexuell] njutning, vilket ju inte är illa rekommenderas... ;) tjejerna brukar gilla det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 5, 2002 Report Share Posted August 5, 2002 Vill bara säga det att själv tycker man ett litet smycke i naveln, är väldans fint på människor av det kvinnliga släktet :thumbs: hmm, kanske inte heter smycke fressten, men ni vet vad jag menar ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 7, 2002 Report Share Posted August 7, 2002 Varför inte praktiska piercingar? Typ fästen för magväskor eller knivar??? Hi Hi Vad säger ni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 7, 2002 Report Share Posted August 7, 2002 Skitbra!!! Snacka om att förena nytta med nöje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted August 8, 2002 Report Share Posted August 8, 2002 Hmmm.. har inte tänkt på det... Kanske kan hänga en kniv i min Prins Albert? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 8, 2002 Report Share Posted August 8, 2002 Varför inte praktiska piercingar? Typ fästen för magväskor eller knivar??? Hi Hi Vad säger ni? Om man piercar ringar i bröstvårtorna så kan man ju fästa handgranater där :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted August 8, 2002 Report Share Posted August 8, 2002 När ni ändå är igång.. tatuera in M/90-mönster över hela kroppen! Och mängder med små öglor överallt att fästa mag-väskor i.. ****Stridspitt 2000**** Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 8, 2002 Report Share Posted August 8, 2002 Perfekt! Vadå sommar uniform! Vadå stridsväst. Man borde länma in det som förslag till myndigheten.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radarjägare Posted August 14, 2002 Report Share Posted August 14, 2002 Smärta är skönhet eller var det smärta är idioti? Semi-OT: Vill ni se en film med lite "fina" hål i? Kolla in Strangeland, skriven av Dee Snider (fd Twisted Sister).... hehehe, den filmen var ju inte lite skum den, brutal =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 14, 2002 Report Share Posted August 14, 2002 Nån som sett Jackass avsnittet när Steve-o piercar ihop sina skinkor? Är det ingen som sett de bortklippta scenerna när Steve-o stämplar fast pungen i låren ??? Filmen med de bortklippta scenerna slår allt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted February 18, 2003 Report Share Posted February 18, 2003 Varför inte praktiska piercingar? Typ fästen för magväskor eller knivar??? Hi Hi Vad säger ni? Om man piercar ringar i bröstvårtorna så kan man ju fästa handgranater där :P Jag har använt ringen i bröstvårtan till att hänga solbrillorna i... nya handgranat 2000 är ju inte mycket tyngre så det borde ju funka... undrar bara om grepen går i ringen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mace Posted February 18, 2003 Report Share Posted February 18, 2003 *Hmmm* Undrar hur bröstvårtorna skulle se ut man sprang omkring med handgranater hängandes i dom? Skulle nog vara cirka 2 tum långa... Tror inte att det skulle särskilt vackert ut i alla fall. Men vad vet jag, är ju trots allt bara en okunnig individ som inte har följt något slags mode sen Sundsvall brann. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted February 18, 2003 Report Share Posted February 18, 2003 *Hmmm* Undrar hur bröstvårtorna skulle se ut man sprang omkring med handgranater hängandes i dom? Skulle nog vara cirka 2 tum långa... Än bättre! Då får man ju plats med fler ringar och fler granater! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.