SISU Posted July 29, 2002 Report Share Posted July 29, 2002 Har sett på discovery att dom ska sända ett program om seals vet ej vilken tid eller dag har bara sett en reklam snutt om de om de e ngn som vet när det sänds så svara! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 29, 2002 Report Share Posted July 29, 2002 De proggen går lite då å då, missar du ett så kommer samma snart igen.. =J Vad sade de annars i 'trailern' då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted July 29, 2002 Author Report Share Posted July 29, 2002 Ja de sa väl inte så mycket men de verkade vara ett ny inspelat program . de va mycket snabba klipp o "häftig musik" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haggeman Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Har också sett trailen.. Vet nån vad skiten heter så att man kan hålla lite utskik efter den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _G_ Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 typ något som Navy seal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björkman Posted July 31, 2002 Report Share Posted July 31, 2002 Discovery sänder rätt ofta dokumentärer om Seal Team. Personligen tycker jag att dessa är dåliga... Det mesta verkar häftigt. - Pang pang! (långa automatskurar, häftig camo osv.). Har dock sett ett par BRA om SAS (australien) och Royal Marines (halvbra iofs). De bästa är fortfarande, för min del, en av Legion-dokumentärerna, KJ 89 ?, Jaegerkorpset (uttagning m.m). Ha det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 Lite OT men _G_ du har skrivit N.o.b.o.d.y.s.p.e.r.f.e.c.t.b.u.t.i.a.m.s.o.f.u.c.h.i.n.g.c.l.o.s.e.....sis jag kolla så stavades fucking med K inte H :P Gör om, gör rätt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _G_ Posted August 1, 2002 Report Share Posted August 1, 2002 ok sorry... n.o.b.o.d.y.i.s.p.e.r.f.e.c.b.u.t.i.a.m.a.l.m.o.s.t.p.e.r.f.e.c.t.=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.