Jump to content

The Very Mobiltelefonitråd

Fu Pedersen

Recommended Posts

Video på min Iphone 4 drar ca. 1 mb - i sekunden (!).

På X10 mini fanns det en funktion att ställa om till, typ, MMS-läge för att det skulle ta mindre plats.

Har inte hittat någon liknande funktion på Iphone.

Hur ska jag göra?

• 2 weeks later...
  • Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Drog in en Ice Cream Sandwich ROM (Android 4.0.1) på min HTC Desire ikväll. Funkade riktigt bra för att vara en alpha, eller nära beta. Dock gick jag tillbaka till oxygens rena Gingerbread ROM tills ICS'n har fått full funktionalitet. Någon som köpt Galaxy Nexus och kan ge ett omdöme?

GMY

Video på min Iphone 4 drar ca. 1 mb - i sekunden (!).

På X10 mini fanns det en funktion att ställa om till, typ, MMS-läge för att det skulle ta mindre plats.

Har inte hittat någon liknande funktion på Iphone.

Hur ska jag göra?

Du ska inte göra något, iPhonen sköter alla inställningar åt dig... 0:)

Står i valet och kvalet om jag ska köpa en Galaxy Nexus eller inte, främst pga priset.

Den har ju mycket trevliga funktioner, och jag är en prylbög, samt så är jag väl lite av en sån som vill köpa det senaste så det håller sig länge.

Samt så har den ju android 4.0

Men, är det någon som har provat den och kan ge fördelar/nackdelar?

• 3 weeks later...

Om ni letar efter en högtalardocka till Iphone/Ipad/Inåntingannat så kan jag nog rekommendera Philips DS8530.

Bra ljud. Tillräckligt kraftigt för att inte bara funka som köksradio, utan det räcker nog även för mindre fester.

Fjärrkontroll medföljer. Man laddar ner "Fidelio" till sin Ipryl, och sedan justerar du bas/diskant/etc därifrån.

Funkar finfint att stoppa i en Iphone som har Otterbox defender case på sig. Att det var lätt att stoppa i Iphonen var en av de viktigaste

anledningarna till att valet föll på denna.

Snygg, ren design.

Kostade 1.397:- på Expert (kampanj just nu).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...