Jump to content

Hemsidehjälp


1540lander

Recommended Posts

Tjena alla. Saken är den att jag spelar gitarr i ett coverband. Vi skulle vilja ha ngn som gjorde en hemsida åt oss. vi har redan en sida som jag gjort, men jag kan inte tillräckligt mycket för att kunna göra en riktigt snygg sida. Finns det någon där ute som skulle kunna tänka sig att göra en sida åt oss som jag själv sedan uppdaterar??

Webhotell och adress finns redan.

 

Kolla på www.osync.net där ligger den existerande hemsidan.

 

PM:a mig om vad du kostar samt gärna lite idéer på hur du vill att "din sida" ska se ut.

 

Om du har sinne för grafiska detaljer så får du gärna designa logotype samt affisch också!!

 

Men som sagt, PM:a mig!!

Link to comment
Share on other sites

Tjena alla. Saken är den att jag spelar gitarr i ett coverband. Vi skulle vilja ha ngn som gjorde en hemsida åt oss. vi har redan en sida som jag gjort, men jag kan inte tillräckligt mycket för att kunna göra en riktigt snygg sida. Finns det någon där ute som skulle kunna tänka sig att göra en sida åt oss som jag själv sedan uppdaterar??

Webhotell och adress finns redan.

 

Kolla på www.osync.net där ligger den existerande hemsidan.

 

PM:a mig om vad du kostar samt gärna lite idéer på hur du vill att "din sida" ska se ut.

 

Om du har sinne för grafiska detaljer så får du gärna designa logotype samt affisch också!!

 

Men som sagt, PM:a mig!!

 

Hemsidor är jag trött på men att grejja lite med loggor och affisch låter kul! Kan inte lova något men jag kan göra ett försök. PMa så får du min mailadress så kan du spamma över lite snygga bilder på er själva, era instrument etc....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Kapar denna något ålderstigna tråd med en liknande fråga.

 

Jag har fått uppdraget att uppdatera jobbets hemsida med mina begränsade kunskaper i att knappa html och motsvarande. Förslag önskas på ett bra program inom budgetramen 10k för att enkelt kunna ta en existerande hemsida och uppdatera / göra om den, ni som skriver på hemvarnet.se vet lite vad jag menar.

 

Alltså enligt principen logga in - lägg upp en bild - skriv rubrik - skriv ingress - skriv artikel - tryck spara och voilá det är publicerat på nätet.

 

Har sneglat lite åt Joomla men söker ett köpeprogram för att jag inbillar mig att säkerheten är något större på dem?

Link to comment
Share on other sites

Har sneglat lite åt Joomla men söker ett köpeprogram för att jag inbillar mig att säkerheten är något större på dem?

Egentligen inte. Köpeprogram får man ju aldrig se källkoden till, så då är det svårt för folk som orkar bry sig hitta och laga buggarna.

Jag tycker att du lungt kan prova Joomla, Drupal eller Wordpress.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...