finska furiren Posted November 10, 2002 Report Share Posted November 10, 2002 Hej, Jag samlar på instruktions böcker, är på jakt efter det gamla häftet "Handgemäng" från 67 el 69 och om jag inte miss minner mig så såg jag en instruktions film när jag låg inne som hette "Döda eller dödas" på samma tema. Kopior går bra också, tips råd emotages tacksamt. Har du nått annat på samma ämne tveka inte att maila, jag kanske är intresserad. Byte mot instruktions filmer eller böcker går att ordna eller kontant betalt. e-mail; [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 10, 2002 Report Share Posted November 10, 2002 Hmm, kanske inget nytt. Men jag såg en låda med gamla böcker på pansarmuseét i Skövde.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 10, 2002 Report Share Posted November 10, 2002 Finns även en sådan låda på Garnisonsmuseeumet i SKövde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GA KA Posted November 10, 2002 Report Share Posted November 10, 2002 Det finns dels: Hangemäng, Anvisningar för utbildning(Utbanv Handgemäng) av 1956 års upplaga. Boken är i svartvit och har 50 sidor. Sedan finns det: Handgemäng, Anvisningar för utbildningen av 1968 års upplaga. Boken innehåller 32 sidor med svartvita teckningar. Boken ifrån 1956 är bra och innehåller enligt en källa lärdomar ifrån WW2. Någon speciell fråga då jag har båda böckerna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 10, 2002 Report Share Posted November 10, 2002 >>GA KA han var väl intresserad av att köpa dom om jag inte fattat det hela fel ?? ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted November 10, 2002 Report Share Posted November 10, 2002 Har någon av böckerna jag med som jag fick av pappa, han vet vad pöjken behöver ;) Ska se efter om dom klarat tre-fyra flytter, återkommer isåfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
finska furiren Posted November 12, 2002 Author Report Share Posted November 12, 2002 GA KA! Om du har tid så får du gärna kontakta mig direkt på via PM eller e-mail. /FF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.