Jump to content

FY FAN VAD JÄVLA RASANDE JAG BLIR???

Guest

Recommended Posts

Fy fan!!! Nån jävel hade satt sju kulor i sin fru och sedan lämnat henne! Kulhål här och där på överkroppen, tre kulhål på rad cirka 10 cm från varandra på vänsta sidan. Då hon troligvis reflexmässigt försökt skydda sig hade hon hål överallt på armarna, främst genom händerna och vristerna. En kula genombenet på överarmen in i skuldran osv. Måste fan vara det jävligaste jag sett!!! Man fick inte se hur det gick för henne, kommer nog nästa vecka.

H-E vad jävla förbannad jag är nu!!! Det var för bara några minuter sen. Hur i H-E kan någon göra sånt skit?!?!?!? ...och det är knappast det värsta som händer där ute.

Vissa människor (kan de ens kallas det?) förtjänar fan inget mer  än ett skott i nacken!!! H-E VAD JÄVLA FÖRBANNAD JAG BLIR!!!!!!

Tack Ing, sarkasm är alltid trevligt.

Att avreagera sig på forumet? Ja, och det fungerade alldeles utmärkt, även om jag fortfarande är arg.

Men varför borde borde jag vara det? Det var ju bara på TV.

Exakt vad var mening med din pik, Ing?  :sneaky2

Hmm...

Jag såg det!!

Undrar hur många kilo heroin man ska ha i venerna för att göra ngt sådant?

Han skall döden dö!

Så du såg det med. Visst var det väldigt otrevligt?

Jag kan inte få ur huvudet hur hon kved så fort de var tvungen att lyfta en arm eller röra något... Det var riktigt hemskt...

...och det riktigt tragiska är att han kanske inte behöver ha haft hade nåt i venerna, även om jag också tror det. Och vid tanken på att sånthär händer helatiden, världen över...

Vad hade han för motiv?

Inget nämndes, det dokumentär om akutavdelningen på ett sjukhus, så det kanske man inte får veta. Sedan hade hon nyss kommit in, så de visste nog inte det då.

Två saker bör sägas om detta.

"Lifet i henne var ganska litet" Fritt efter ett mycket gammalt citat från karolinertiden. (1700-tal.)

Discovery visar annars nästan dagligen såna här miserabla dåd. En orgie i tokigheter blir det på torsdagar då det är crime night på discovery.

/RP

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...