Jump to content

Big Red One-tygmärke?

Guest dacartman

Recommended Posts

Guest dacartman

Hej

Är det någon person som vet var man får tag det gröna tygmärket med den röda ettan? Nätshop från USA spelar ingen roll, bara ni vet om den är hyfsat seriös (om ni handlat därifrån själva osv). Ber ödmjukast om ursäkt om denna hamnat fel.

Hej

Är det någon person som vet var man får tag det gröna tygmärket med den röda ettan? Nätshop från USA spelar ingen roll, bara ni vet om den är hyfsat seriös (om ni handlat därifrån själva osv). Ber ödmjukast om ursäkt om denna hamnat fel.

Det går att kika runt på nätet och kanske hitta något bra, prova söka på 1st infantry patches och se om du hittar något bra där. Men eftersom du frågade efter erfarenheter så:

www.aafes.com vet jag har den och är seriösa, kan dock vara lite knivigt att komma in på deras webshop....

Förresten... bli medlem och skicka pm till mig eller skriv din e-mail adress så kan jag fixa dem direkt åt dig från butiken...

Ska du köpa flera märken(5+) köp från USA, ska du köpa enstaka exemplar, köp i butik i sverige, med postens avgifter är det nästan billigare att skicka från USA med airmail även om man åker på tull och moms.

Hej

Tack för hjälpen!

Mission är tyvärr inte aktuellt för mig, tyvärr en blandning av dålig tjänst samt kassa betyg. Så få tag på märke den vägen är nog stört omöjligt för mig.

Men ännu en gång, tack för hjälpen

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...