Guest Posted September 5, 2002 Report Share Posted September 5, 2002 Jaha, då var det dax för ännu en FM anställd att arschla till det på Balkan......BRA JOBBAT :what: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,201432,00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 5, 2002 Report Share Posted September 5, 2002 Jag uttalar mig inte om såna artiklar... det är bara och vänta och se vad domslutet säger... om jag orkar ska jag läsa domslutet och sedan skappa mig en mer verklighetsförankrad bild än den media ger... Jag tycker snart att det bara är intressant att läsa artiklar där dom redan har en dom... sådana artiklar skrivs dock aldrig trots att dessa ger en mer riktig bild... Jag menar hon verkar inte vara mycket att lita på... aspackad.. erkände at hon legat med en rysk SPION! nej jag tänker inte dömma på en så dålig grundval som den artikeln... de vill helt enkelt ha nåt att skriva... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 5, 2002 Report Share Posted September 5, 2002 Frågan är om den kvinnliga kaptenen känner sig UTNYTTJAD. Aftonbladet tycker det, ja de har rent av redan fastslagit detta. Som sagt vänta på domstolslut. Kräkmedia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted September 5, 2002 Report Share Posted September 5, 2002 Tror inte att han är så skyldig som media vill måla upp. Utan det är nog bara ett sätt att sälja tidningen, så här i svallningarna efter den andre "klanten"... ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted September 6, 2002 Report Share Posted September 6, 2002 Även kapten Helen Molyneux skickades hem från Kosovo efter att det avslöjats att hon haft en kärleksaffär med en rysk spion. Enligt den brittiska tidningen The Sun var mannen specialutbildad på att förföra kvinnor. Undrar vem som var hans lärare under den specialutbildningen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 6, 2002 Report Share Posted September 6, 2002 Hihi... kanske det borde finnas en sån kurs på universitetet:) eller inom FM:) detta skulle nog bli rätt populärt, hmm kanske lära sig några små knappar att trycka på för att få tjejerna att falla vorre nog inte fel:) eller vad tycker ni? Men det får inte vaa så många som går kursen då försvinner effekten! sedan får ju inte info om utbildningen läcka ut till det motsatta könet ty då kanske den slutar verka som man önskar Jag antar att detta är top secret:( och att FM ser det som något mycket viktigt som absolut inte får läcka ut till de civila! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haggeman Posted September 8, 2002 Report Share Posted September 8, 2002 "Just nu befinner sig knappt 800 svenska män och kvinnor i Kosovo." Hm.. Verkar ju hända rätt mycket för så få.. Hö öhh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.