Jump to content

DAX igen

Guest

Recommended Posts

Jag uttalar mig inte om såna artiklar... det är bara och vänta och se vad domslutet säger... om jag orkar ska jag läsa domslutet och sedan skappa mig en mer verklighetsförankrad bild än den media ger... Jag tycker snart att det bara är intressant att läsa artiklar där dom redan har en dom... sådana artiklar skrivs dock aldrig trots att dessa ger en mer riktig bild...

Jag menar hon verkar inte vara mycket att lita på... aspackad.. erkände at hon legat med en rysk SPION! nej jag tänker inte dömma på en så dålig grundval som den artikeln... de vill helt enkelt ha nåt att skriva...

Även kapten Helen Molyneux skickades hem från Kosovo efter att det avslöjats att hon haft en kärleksaffär med en rysk spion. Enligt den brittiska tidningen The Sun var mannen specialutbildad på att förföra kvinnor.

Undrar vem som var hans lärare under den specialutbildningen :D

Hihi... kanske det borde finnas en sån kurs på universitetet:) eller inom FM:) detta skulle nog bli rätt populärt, hmm kanske lära sig några små knappar att trycka på för att få tjejerna att falla vorre nog inte fel:) eller vad tycker ni?

Men det får inte vaa så många som går kursen då försvinner effekten! sedan får ju inte info om utbildningen läcka ut till det motsatta könet ty då kanske den slutar verka som man önskar

Jag antar att detta är top secret:( och att FM ser det som något mycket viktigt som absolut inte får läcka ut till de civila!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...