granQ Posted October 31, 2002 Report Share Posted October 31, 2002 Alltså, det finns endast en sida på hela internet (vad jag hittar) som handlar om FN svenskarna's insats i kongo. Dåligt tycker jag, så nu tänkte jag göra en sida om det.. men eftersom jag vet att du (sillen) har gjort massa så hade varit väldigt trevligt om du hade kunnat dela med dig av din fakta.. dock hoppas jag att få stöd från SoldF.com's medlemar som alltid har någon bortglömd kunskap uppe på vinden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted November 1, 2002 Report Share Posted November 1, 2002 Bra initiativ! Ska se om jag kan få reda på något extra. Farfar jobbade en del med grabbar som varit där. Han är iofs tämligen död, men min far fick veta ganska mycket av honom... Ska höra efter om han skrivit något eller har något kvar också... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dedicated Posted November 1, 2002 Report Share Posted November 1, 2002 Finns en del böcker i ämnet. Har handlat mina från SMB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 1, 2002 Report Share Posted November 1, 2002 Kan någon bok rekomenderas?Är intresserad av ämnet, vill ha någon bok som tar upp helheten och bara inte vissa delar av den svenska inblandningen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.