Jump to content

Då var det dax igen kanske....

Recommended Posts

Intresseklubben antecknar

Trevlig attityd! Har du inget vettigt att tillföra eller intresse i tråden.....skriv då för f'n inget alls! :)

Kanske syftade han på att original inlägget inte säger så mycket?

Nån blev uppringd? Tackade ja? Och någon annan skulle ringa igen!!

Faktiskt så är ju originalinlägget totalt ointressant då man inte får veta mer än så!!!

Kanske borde blågul fundera på att ta bort tråden då inlägget inte fyller nån funktion i sig själv och säkerligen borde passa bättre i en annan tråd!!

O så jäkla otrevligt var väl inte svaret? Jag tänkte enbart på ironi när jag läste det!!

:)

Samma meddelande hamnade senare i IA06 tråden, inte alltid lätt att vara ny.

Ang svaret var min första tanke varför är man då med på ett forum, trodde det var lite det som var grejen med just forum, folk diskuterade saker det tycker är intressant, kan dock hålla med om att första meddelandet är lite intetsägande.

/Affe - missions junkie

Edited by alfie

Knappen för nytt ämne är ju precis bredvid knappen för svara, så det är säkert lätt att trycka fel och starta en ny tråd när man egentligen tänkt svara i en annan.

• Forumsledning

hm.. asså jisses... så här gör vi, vi undviker berätta att vi kommit in eller fått positivt besked i "egna" trådar, då det skulle skapa massa soptrådar om alla skulle göra likadant.... men detta var ju inget nytt.. och tråden vart säkert skapad av misstag bla bla.. osv.. såååå

Pansarknekten tittar och funderar en extra gång nästa inlägg som skrivs om det är rätt. Vi andra skiter i och svara i en sådan här tråd nästa gång.

o så var sagan slut..

/BlåGul

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...