ekblomboy Posted July 10, 2002 Report Share Posted July 10, 2002 AA ( americas army) är ett gratis spel som us army gjort, och som man kan ladda ned på www.americasarmy.com. p.s. en svensk clan skulle inte vara fel d.s. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 10, 2002 Report Share Posted July 10, 2002 Tack för tipset laddar ned det nu. Ill be back:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted July 10, 2002 Report Share Posted July 10, 2002 har laddat ner det och upptäckte till min stora besvikelse att jag har för klent grafikkort. :( men jag röstar ändå JA på frågan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LRRP Posted July 10, 2002 Report Share Posted July 10, 2002 LOL Det var väl själva fullkorn att man inte kan komma upp i samma resultat i ett dataspel som gjorde i den verkliga weapon qual:en, känner dock igen banan för detta prov myyyyyyycket väl......tavlorna längst bort och på höger sida suger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted July 10, 2002 Report Share Posted July 10, 2002 fanken också....får bara att servern kan inte hittas när jag skall ta hem spelet :withstupid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted July 11, 2002 Report Share Posted July 11, 2002 Fan! Blev bara Marksman...... :) Hur får man fram allt det andra på Soldier Training?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted July 11, 2002 Report Share Posted July 11, 2002 Känns inte som att min P3 733:a med 128 meg ram och TNT2 Ultra grafikkort kommer räcka särskilt långt :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenJansson Posted July 11, 2002 Report Share Posted July 11, 2002 Argh.. Dom vill ju inte skicka något mail till mig som svar på min registrering. mycket irriterande! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted July 11, 2002 Report Share Posted July 11, 2002 jag får inte heller nåt mejl!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LRRP Posted July 11, 2002 Report Share Posted July 11, 2002 Fick heller inget mail första gången, men andra.... Inte så haj på online spel: Har nu gjort färdigt weapons qual och de övriga testerna/övningarna och skall nu göra MOUTen. Har förstått att dett skall göras "online" på gamespy: 1) Hur länkas man dit? 2) Gamespy verkar kosta 20 dollar (aaargh) Alternativ? Ekblomboy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenJansson Posted July 11, 2002 Report Share Posted July 11, 2002 Mig veterligen så är det bara fullversionen av gamespy som kostar 20 dollares. Snikversionen skall fungera, dock inte lika mycket funktioner och förmodligen en del jobbig reklam. - Har fortfarande inte fått något "sätta igång mail" =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 11, 2002 Report Share Posted July 11, 2002 http://launch.gamespyarcade.com/softwar....nload=1 Kostar inte ett öre men du får stå ut med reklam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekblomboy Posted July 11, 2002 Author Report Share Posted July 11, 2002 jag kör gamespy (gratis varianten) och tycker att den funkar... men inte mer. det skall dock komma en "ingame" variant om ett tag där man inte ska behöva ha gamespy.. så om ni nu av principiella skäl inte vill ha game spy är det bara att vänta. min registration gjorde jag via min hotmail och detta funkade fint (har hört att andra varianter funkat sämre (vet ej varför)). Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenJansson Posted July 11, 2002 Report Share Posted July 11, 2002 Ahh... Nu funkar det enlistade precis för tredjegången. Denna gången använde jag min Hotmailadress. Verifikations mailet dunsade ner efter bara någon sekund. Min Spraymail vill dom fortfarande inte ha å göra med. =) Synd. Jag som hade ett så roligt namn som nu är upptaget av mig själv fast ändå inte ööö hmmm jaja.. =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenJansson Posted July 12, 2002 Report Share Posted July 12, 2002 Hmm. Jag får krypa till korset (där fick jag för att jag var kaxig). Hmm det däringa gamespy. Det är INTE bra. Får det inte att fungera. Dyker aldrig upp några servrar som jag kan ansluta till. Skit också! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekblomboy Posted July 12, 2002 Author Report Share Posted July 12, 2002 för er som har broblem med gamespy har jag först en fråga och sedan en lösning. frågan: är ni uppkoplade via bbb? lösningen: öppna spelet skriv Ö och du får upp en consol där du kan skriva, skriv open "ip" där. edit:ännu inte hittat hur man skriver in pass (behövs på vissa) edit: serverlista för aa http://66.220.21.11/ops/serverlist/list.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenJansson Posted July 13, 2002 Report Share Posted July 13, 2002 Nu har jag kommit in på en server så att jag fick en bild av modellen floating som i CounterStrike ungefär fast i bestämda vyer (hänger ni med?). Så här gjorde jag. Kopplade upp mig via Gamespy mot någon server som verkade ha någon ledig plats. Då startar AA när "report for duty" sidan kommer upp skall man trycka på [Esc] - knappen. Då får man lite bättre koll på vad som händer. Sen kom jag in i själva spelet. men det hände inget tyvärr mer än att jag fick lite bilder i "floating" Såg dock inte en enda spelare. Misstänker att det var någon Admin som inte riktigt hade koll på vad som skulle göras för att sätta igång det hela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 13, 2002 Report Share Posted July 13, 2002 för er som har broblem med gamespy har jag först en fråga och sedan en lösning. frågan: är ni uppkoplade via bbb? lösningen: öppna spelet skriv Ö och du får upp en consol där du kan skriva, skriv open "ip" där. edit:ännu inte hittat hur man skriver in pass (behövs på vissa) edit: serverlista för aa http://66.220.21.11/ops/serverlist/list.php Jaha... får f-n inte detta att funka. Har fixat träningen å ska in på en McKenna-server, men inte f-n funkar det. Har provat ett tjugotal olika IP, men AA säger bara att det inte går att upprätta förbindelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tivaljör Posted June 24, 2004 Report Share Posted June 24, 2004 Tänkte bara göra er som lirar uppmärksamma... Om ni har delat ut AAmappen i program som DC, kazaa m.m. så kan folk få tag i erat namn och lösen... Source:http://aaotracker.4players.de/portal.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted June 24, 2004 Report Share Posted June 24, 2004 Har spelat. Snyggt... men föredrar spela i goda vänners lag så att säga. Skittrist att vara ute på allmäna servers. Bara en massa individualister. Dessutom är jag dödligt beroende av voice-com. Föredrar numer OFP. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
M4A1 Posted June 25, 2004 Report Share Posted June 25, 2004 Ingen som kan använda sig av knappen print screen och visa lite pics från spelet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted June 25, 2004 Report Share Posted June 25, 2004 *Flyttar till Propaganda* //Yman, BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted June 25, 2004 Report Share Posted June 25, 2004 HAR spleat AA, men tröttnade efter ett tag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmo Posted June 25, 2004 Report Share Posted June 25, 2004 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tivaljör Posted June 25, 2004 Report Share Posted June 25, 2004 Ingen som kan använda sig av knappen print screen och visa lite pics från spelet? vägra kolla upp länken i första inlägget för all del... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[Neo] Posted June 25, 2004 Report Share Posted June 25, 2004 De tre första bilderna är tagna då jag varit död och tittat på andra som spelar. På den sista bilden har jag tag mig in genom ett fönster och sitter på fönsterkarmen och skjuter ihjäl en fi som precis innan skjutit en i mitt lag genom dörren framför honom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted June 25, 2004 Report Share Posted June 25, 2004 Jag har laddat hem det och kom till specialforces training, när min kompis drog ner mig i Return To Castle Wolfenstein:Enemy Territory-träsket.... När jag tröttnat på det ska jag ta tag i AA dock! Link to comment Share on other sites More sharing options...
breach Posted June 25, 2004 Report Share Posted June 25, 2004 Lirade det ett tag, kom dock aldrig förbi fallskärmsövningen. BF: Vietnam är det som gäller för mig nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Särimner Posted June 25, 2004 Report Share Posted June 25, 2004 Ja, jag spelar när jag är hemma hos min AA-beroemde kompis med bättre uppkoppling. Jag har förvisso skapat en egen figur (Odin_SWE) men jag spelar mest med hans (-=RSB=-Spidde). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soneson Posted June 26, 2004 Report Share Posted June 26, 2004 Jag har laddat ner det två ghånger, spelade ett litet tag (ca två veckor) båda gångerna. Kul spel, fast jag tycker det är lite B att båda sidorna är amerikaner (fan vad mycket bättre AK:n är!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.