Jump to content

Vattenpistoler till polisen?

Magnus

Recommended Posts

Hmm RPS säger att vattenkanoner är för aggressivt. Men tårgas, pansarbilar och "bean bags" (typ grovt hagel kapslat i en påse)  går bra :D

Jag tycker att bean bags är farligare än en vattenkanon :sneaky2

hahahahaha skulle skratta mig fördärvad om de kom med lila vattenpistoler.....lite mer status i en vattenkanon..då skulle jag inte skratta...springa mer

hehe.. Super Soaker 2000.. eller vad hette de? :rolleyes:  

Är det någon som har koll på vad det är för vattenpistoler tanten menar?  Spruta ammoniak?

Har aldrig sett vattenkanoner "in action" men däremot tårgas har man ju känt på, och beanbags har jag sett live..  Kan det vara så farligt att bli bortspolad verkligen? Hellre det än att få en smäll från en beanbag tror jag.

Förresten.. de där fångstnäten"... Låter lite som tecknad film tycker jag.. :D

Apropå non-lethal weapons så kan man väl börja använda den där amerikanska uppfinningen som sprutar en kletig sörja på den "våldsamme angriparen"... Ser ganksa kul ut också. Har tyvärr ingen länk på skiten, men nu vet nog vad jag menar.

Hälsningar, Födelsedagsbarnet

Jaaa, den där har jag sett någon gång.. tänk så fint om man lyckades kleta ihop ett helt gäng på 10 pers så de sitter ihop, och sitter fast i asfalten.

"JAG VAR JU INTE ENS I NÄRHETEN!!" Funkar inte riktigt i rätten då. :rolleyes:

Lade till "Non leathal weapons" i ämnet.

de kunde skjuta kloroform eller något annat sövande, på samma sätt som de skjuter tårgas. Sen är det bara att köra fram ett stort släp efter en lastbil, och skyffla upp de lealösa vänsterdräggen för att sedan dumpa lasten i Nordkorea, Kuba eller Kina.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...