Jump to content

Manlighet

Ormtunga

Recommended Posts

Hmmm, och jag som alltid har trott att en riktig man vet hur han ska tillfredsställa sin kvinna så att hon tror att hon är i paradiset, och inte att han är oskuld som killen i texten (i alla andra texter ,en manligtehet brukar det alltid finnas minst en mening om sex....) :huh:

Hmmm, och jag som alltid har trott att en riktig man vet hur han ska tillfredsställa sin kvinna så att hon tror att hon är i paradiset, och inte att han är oskuld som killen i texten (i alla andra texter ,en manligtehet brukar det alltid finnas minst en mening om sex....) :happy:

MAN blir man när man får insikt om saker och ting i livet, som betyder något..

Tar längre tid för vissa, andra inte..Jag har bara börjat, har gott om tid framför mig.

God damnit :/

Varför skulle man vilja bli man när man kan förbli en pojke ända tills den pubertala hormonshysterin lämnar kroppen och endast efterlämnar sig ett skabbigt skägg och osmakligt hår på bröstet som e skitsvårt att raka bort utan att bröstvårtan stryker med?

Joina mitt sällskap istället VVVU(VågaVägraVäxaUpp) :uuh:

God damnit :D

Varför skulle man vilja bli man när man kan förbli en pojke ända tills den pubertala hormonshysterin lämnar kroppen och endast efterlämnar sig ett skabbigt skägg och osmakligt hår på bröstet som e skitsvårt att raka bort utan att bröstvårtan stryker med?

Joina mitt sällskap istället VVVU(VågaVägraVäxaUpp) :/

Du har aldrig testat den "kvinnliga" varianten och vaxa? :uuh:

Det som inte dödar härdar :happy:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...