Jump to content

Berättelsen om 133 Kanän

Guest

Recommended Posts

Fu.Bar, din högst suveräna story om 133 Kanän - ligger den på is eller räknas den som "still in production"???

Fasen, den var på G att bli för lumpare vad "Rocky" blev för söderkisar!! :D

Hehe, Rocky är inte bara för söderkisar, jag älskar serien över alla andra och jag har knappt varit på fler ställen i Stockholm än centralstationen...

Nej, Kanän är inte nedlagd, jag har bara inte hållit schemat (1 stripp per måndag) så bra som jag trodde jag skulle kunna. Orsaker: Idétorka, tidsbrist, hårddiskkrasch, glömska.. you name it. Bara för att bevisa att Kanän lever har jag idag ritat två nya strippar.

Läs om Kanän på http://hem.passagen.se/storbryg/77bertil/kann.html

Yeah!! Glockrent!!

Alles in ordnung sein! :D

Om Rocky förresten, det är nog sant, i princip alla svenska grabbar kan nog m.e.m identifiera sig...men det är alla detaljer i bakgrunden som ger oss söderkisar det där "lila extra" :)

Kanän är inte ensam om att få sitta längst bak.. själv missade jag bussen, ringde mina kompisar den vände och självfallet så satt dom längst bak så jag fick vandra förbi alla på morgonen för komma till min "plats".. tur att den gick så tidigt för alla låg och sov lite halvt.. annars hade det nästan varit pinsamt.. ;)

Fu.Bar mönstrade du nyligen eller har det alltid gått till så? känner igen mönstrings dagen så väl..

• 5 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...