The Swede Posted October 19, 2002 Report Share Posted October 19, 2002 Mullsjö idag 15.00 Det har kommit c:a 30 cm snö idag, igår var det barmark och regn. Fick himla bråttom att sätta på vinterdäcken. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlåGul -1 9x19 Posted October 19, 2002 BlåGul -1 Report Share Posted October 19, 2002 Se där, då slapp du göra nåt åt trädgården den här säsongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted October 19, 2002 Report Share Posted October 19, 2002 Har snöat som f*n här, men som tur är så töar det sakta bort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted October 19, 2002 Report Share Posted October 19, 2002 Snö i halmstad också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted October 19, 2002 Report Share Posted October 19, 2002 The Swede: 17 minuter mellan kortet och inlägget, antingen supersnabbframkallning eller har han månne skaffat sig en digitalkamera?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted October 19, 2002 Author Report Share Posted October 19, 2002 Jag har en liten enkel skitdigitalkamera som knappt duger till mer än att ta bilder som denna. Inget jag kan använda för att ta detaljbilder på stridsfordon dock. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted October 19, 2002 Report Share Posted October 19, 2002 ok då förstår jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 19, 2002 Report Share Posted October 19, 2002 Ingen snö här änu så jag har fortfarande tid kvar att köra odubbat men man vet aldrig *The mistaken som bor utanför Strängnäs* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpl8107 Posted October 19, 2002 Report Share Posted October 19, 2002 Typ barmark här i Falun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted October 19, 2002 Report Share Posted October 19, 2002 Inget snö i Karlstad hittils. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 19, 2002 Report Share Posted October 19, 2002 ingen snö i uppsala heller... =( Men kallt som satan!! Hoppas snön kommer snart iaf.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeadHead Posted October 19, 2002 Report Share Posted October 19, 2002 Snö i Piteå. Sen i början av veckan. :baaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 20, 2002 Report Share Posted October 20, 2002 Ohhhh!!!! Längtar till snön kommer, vill ut i backen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 20, 2002 Report Share Posted October 20, 2002 Söndag i Göteborg: Snön vräker ner igen!!! En vit vägg utanför fönstret.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 20, 2002 Report Share Posted October 20, 2002 Jag har en liten enkel skitdigital kamera som knappt duger till mer än att ta bilder som denna.Inget jag kan använda för att ta detaljbilder på stridsfordon dock. The Swede Det syns lite på repen som håller uppe gungorna.. ??? Hmm, i Uddevalla har vi ca 1-2 cm snö. Och nere i stan så ligger det inte ett dyft! :( Fast här om dan så snöade det nästan hela dan, fast det ville ju inte lägga sig.... Mer snö & pulkor åt folket! :thumbs: p.s glöm inte bävernylonoverallen d.s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted October 20, 2002 Report Share Posted October 20, 2002 Ville bara meddela forumet att det idag har snöat i Karlstad också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dedicated Posted October 21, 2002 Report Share Posted October 21, 2002 I Södra Skånska Gruppens område syns inte en snöflinga........ÄN! När det väl kommer nån snö kommer x antal bilister att bli super-förvånade när de ligger på taket i diket! Som vanligt......... Kommer dock att montera vinterdäck i veckan pga stundande Smålandsresa........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted October 21, 2002 Report Share Posted October 21, 2002 inte en snöflinga i Norrköping :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.