Magnus Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 Lämpligt som uppvärming på morgonen Spana in (18 MB) http://mysz.free.fr/JoeEigo-Sept-02.asf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tompa Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 Spännst!! det kan ni gamlingar här på forumet försöka göra om :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 BAH... sådant gjorde vi varje dag på T2... :withstupid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 :0 Han var väl... ganska bra... Så skulle jag också vilja kunna göra Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairfax Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 Grym spänst den killen, Kampoera tror jag det är han tränat, en brasiliansk kampsport. Under portugiserna fick man inte utöva stridskonster därav dessa dansliknande rörelser, grymt coolt! volta gatorna fram,, =P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 själv är man smidig som en sossecontainer i en trååååång gränd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mojo Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 oj då.. volta och landa på ett ben, impade på mig. För övrigt tror jag inte det är capoiera, utan någon mer österländsk variant. Typ kung fu med feta inslag av helt vanlig gympa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 den dagen då alla soldater är så smidiga...jadu=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 7, 2002 Report Share Posted October 7, 2002 Håller med Mojo, grymt imponerad av att landa på ett ben. Suck, en annan är ju vig som som en stelfrusen telefonstolpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted October 7, 2002 Author Report Share Posted October 7, 2002 På sin hemsida skriver han att det är en blandning mellan capoeira, brakedance, gymnastik och lite till. Han säger att han fått inspirationen från filmer och tv-spel http://www.geocities.com/jeigo/main.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 8, 2002 Report Share Posted October 8, 2002 Jag skulle då vilja sen den här grabben i filmer liknande Jackie Chan's Han verkar då ha potentialen iaf :thumbs: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.