Ing Posted July 25, 2002 Report Share Posted July 25, 2002 Ola Norrman skulle göra repövning. När han skulle hämta utrustningen fick han allt utom gevär. - Du får låtsas att du har ett och säga "pang, pang". Jaha tänkte Ola, och gick för att hämta ut en bajonett. - Dom är också slut men du får låtsas och säga "stick, stick". Storövningen började med Ola i första skyttegravslinjen. Fienden kommer ålande. Ola skriker "pang, pang" men fienden ålar vidare. Ola pangar på, fienden fortsätter att åla ända fram till Ola, som då stöter med sin bajonett och ropar "stick, stick". Men fienden bara ålar vidare. Ola blir arg och skriker: - Du är ju död, jag har skjutit och stuckit dig. Fienden svarar: - Tanks, tanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 25, 2002 Report Share Posted July 25, 2002 Skitbra historia den funkar bra hos polarna Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted July 25, 2002 Report Share Posted July 25, 2002 Vad säger man, världsklass.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 25, 2002 Report Share Posted July 25, 2002 Hihihihahahhhoohohohobaahaahiihooo... den var bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 25, 2002 Report Share Posted July 25, 2002 *ligger på golvet å vrider sig i skratt* hahahahahahahaha!!!!!!!!!!11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mojo Posted July 25, 2002 Report Share Posted July 25, 2002 Hehee Ruggigt kul!! men det värsta är väl att den stämmer bättre på oss. :sneaky2 hmmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted July 25, 2002 Report Share Posted July 25, 2002 *LOL* det ska jag komma ihåg till nästa övning "Blågul": du är död "Jag" : Tanks, tanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.