Jump to content

Första guldmedaljen??

Vildmannen

Recommended Posts

• Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Och helt plötsligt blev OS intressant igen. :/

Nää... Var inte någon sådan medgångssupporter nu... :banana Nu måste jag ju hålla mig kvar framför tv:n för att få njuta av den svenska nationalsången. Alltid lika vackert! Och alltid lika mycket gåshud.

Ha ha, nä, det är bara att man känner sig så uppgiven när dom skjuter bort sig, kommer fyra eller femma, eller tycker det var "kul att vara där".

Härligt när dom ("Vi" :banana ) vinner.

Imorgon (onsdag) börjar ju OS på riktigt när ishockeyn drar igång. Skulle vara världens hetaste grej om Tre Kronor vann guld.

Ja det skulle ju vara för bra för att vara sant. Jag hoppas verkligen, men Kanada och Tjeckien är nog snäppet hetare. Men visst, mer eller mindre osannolika resultat inom hockeyn har ju förekommit. Hörde t.ex. talas om något land som fick oväntat spö av ett visst Vitryssland för några år sedan. Tyvärr minns jag inte längre vilket land det var...

Jag håller givetvis tummarna för Tre Kronor, man har ju sett fram emot detta hockeykalas ett bra tag nu. 1100 imorgon drar det igång i alla fall.

TILLÄGG: Lirade precis en match i NHL 06, Sverige slog Kazakstan med 11-2. Kan meddela att Henke Lundqvist gjorde bort sig big time två gånger, med följden att Kazakstan kunde peta in returer hur enkelt som helst. Daniel Alfredsson blev matchens stjärna med 5 mål och 3 assist. Så det ser ju onekligen bra ut inför morgondagen. :/

Heh, se vad man kan hitta på nätet:

Vi är bäst i världen. Vi är bäst i världen. Vi har slagit Norge 2-0 på skidor. Det er alldeles otroligt. Vi har slagit Norge – Norge, vikingars hemland, Olav den Hellige, Henrik Ibsen, Fritiof Nansen, Roald Amundsen, Kåre Willoch, Ari Behn. Vi har slagit dem allihop. Vi har slagit dem allihop.

Kazakstan....kan bli farligt som fan det........

//..bild..//

IZZ NICCEEE....

Nu har de i alla fall spräckt nollan.

DJÄVLIGT snöpligt dessutom!

edit: tog bort bilden

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...