Vildmannen Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_11832524.asp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 det var fanimig på tiden dessutom var det ju en liten joker att Guldet kom i just damernas sprintstafett (inget förhandstips direkt) baskern av för damerna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 och nu är det guld i herrarnas sprintstafett också!!!! 2 guld för sverige idag ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfie Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Får väl plocka av baskern för herrarna nu också... guld direkt efter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
APC-mannen Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 SÅ JÄKLA SKÖNT!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanjunkar´n Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 ETT TILL!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Och helt plötsligt blev OS intressant igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
APC-mannen Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Och helt plötsligt blev OS intressant igen. Nää... Var inte någon sådan medgångssupporter nu... Nu måste jag ju hålla mig kvar framför tv:n för att få njuta av den svenska nationalsången. Alltid lika vackert! Och alltid lika mycket gåshud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfie Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Gåshud är bara förnamnet!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
APC-mannen Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Har någon sett om kungen är på plats i Turin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellbeck Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Har någon sett om kungen är på plats i Turin? Kungen bangade Turin............... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eilesmannen Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 VA e dé OS???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Så SKALL det se ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Och helt plötsligt blev OS intressant igen. Nää... Var inte någon sådan medgångssupporter nu... Nu måste jag ju hålla mig kvar framför tv:n för att få njuta av den svenska nationalsången. Alltid lika vackert! Och alltid lika mycket gåshud. Ha ha, nä, det är bara att man känner sig så uppgiven när dom skjuter bort sig, kommer fyra eller femma, eller tycker det var "kul att vara där". Härligt när dom ("Vi" ) vinner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhdf Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Strålande hörde om damguldet på väg hem på lunch, och sen när man sitter och dricker kaffe så kommer nyheten om herrarnas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steken Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Imorgon (onsdag) börjar ju OS på riktigt när ishockeyn drar igång. Skulle vara världens hetaste grej om Tre Kronor vann guld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
APC-mannen Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Imorgon (onsdag) börjar ju OS på riktigt när ishockeyn drar igång. Skulle vara världens hetaste grej om Tre Kronor vann guld. Ja det skulle ju vara för bra för att vara sant. Jag hoppas verkligen, men Kanada och Tjeckien är nog snäppet hetare. Men visst, mer eller mindre osannolika resultat inom hockeyn har ju förekommit. Hörde t.ex. talas om något land som fick oväntat spö av ett visst Vitryssland för några år sedan. Tyvärr minns jag inte längre vilket land det var... Jag håller givetvis tummarna för Tre Kronor, man har ju sett fram emot detta hockeykalas ett bra tag nu. 1100 imorgon drar det igång i alla fall. TILLÄGG: Lirade precis en match i NHL 06, Sverige slog Kazakstan med 11-2. Kan meddela att Henke Lundqvist gjorde bort sig big time två gånger, med följden att Kazakstan kunde peta in returer hur enkelt som helst. Daniel Alfredsson blev matchens stjärna med 5 mål och 3 assist. Så det ser ju onekligen bra ut inför morgondagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfie Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 kanske skulle traska ner till spel butiken och sätta en slant på 11-2 då... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Grattis till dom 2 gulden!! Och grattis damkronorna som spräckte Kanadas nolla (8-1)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Så jävla typiskt! Hade lite längre lunch idag och tänkte sova en stund och när jag vaknade hade jag precis missat loppet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BARBIE Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Äntligen!! Det vra på tiden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sljivovica Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 "Henke" lär vara nyckeln till guld, han börjar få viss vana på det.. (Fasen vet om inte Rangers plockar bucklan också..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
syte johansson Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 Heh, se vad man kan hitta på nätet: Vi är bäst i världen. Vi är bäst i världen. Vi har slagit Norge 2-0 på skidor. Det er alldeles otroligt. Vi har slagit Norge – Norge, vikingars hemland, Olav den Hellige, Henrik Ibsen, Fritiof Nansen, Roald Amundsen, Kåre Willoch, Ari Behn. Vi har slagit dem allihop. Vi har slagit dem allihop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobberman Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 Kazakstan....kan bli farligt som fan det........ IZZ NICCEEE.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelzin Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 Måste säga att jag är impad av Björn Linds spurt i slutet. Sicken växel han lägger i... ser ut som han ska lyfta! Jelzin - - Björn + alla andra hjältar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liqi Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 Kazakstan....kan bli farligt som fan det........ //..bild..// IZZ NICCEEE.... Nu har de i alla fall spräckt nollan. DJÄVLIGT snöpligt dessutom! edit: tog bort bilden Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 Brons till Anja i störtlopp Link to comment Share on other sites More sharing options...
APC-mannen Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 Blev ju inte 11-2 som jag "förutspådde", men det kändes ju inte SÅ långt ifrån. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 detta kan ju utveckal sig till en riktigt skaplig medaljskörd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted February 16, 2006 Report Share Posted February 16, 2006 Silver till Anna-Karin Olofsson i skidskytte sprint. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.