Guest PHP Posted June 14, 2002 Report Share Posted June 14, 2002 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,175884,00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjorven Posted June 14, 2002 Report Share Posted June 14, 2002 Trodde först att de hade stavat fel ingressen. "Klippte in ansikten på kvinnor han basade över". Så stod det. När jag läste det först fick jag det till. Kilppte in ansikten på kvinnor han bajsade över. Ibland tror man det värsta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter Posted June 14, 2002 Report Share Posted June 14, 2002 Freudiansk felläsning kanske? ;) *rysning* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Predator Posted June 14, 2002 Report Share Posted June 14, 2002 Man tänker det man vill tänka. Har du inte kommit över den åldern än? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjorven Posted June 14, 2002 Report Share Posted June 14, 2002 Jag kommer aldrig över den åldern. Jag får helt enkelt acceptera vad jag är. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.