Jump to content

SKOJ: Vad har ni på ctrl+v ?


twintip

Recommended Posts

[ctrl+v]

"150 meter, skyttar! KSP:n, fäll de asen"

Utan att tveka riktade skytten in sitt vapen mot de flyende soldaterna. tre eldskurar senare var de dödade

"Mål bekämpade" meddelade skytten

"uppfattat" kom svaret. "Meddela bataljonen följande : stridskontakt med fientligt spaninsföretag. Samtliga fiender bekämpade, två egna förluster. Behöver reparationer. Håller ställningarna."

Han visste att ryssarna fanns i området, men att de redan skulle ha börjat röra sig, kunde han inte föreställa sig. Rysarna fick INTE komma nära Linköping innan Hallandsbrigaden och en bataljon från P1 kommit på plats.

[/ctrl+v]

 

Vill ni verkligen veta?

 

Har du börjat på ny/fortsatt skriva?

 

Såsmått...dock har jag tvingats till ytterliggare ett stopp nu. brist på inspiration och en maaaaasssa webdesign/programmering jag ligger lite efter i...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 695
  • Created
  • Last Reply

Допрос с пристрастием ] [ О видео философии ]

[ О поисках идеала и жестких ивановских традициях ] [ АВАРИЯ О ВЫСОКИХ ТЕХНОЛОГИЯХ ]

[ Авария о растаманах ] [ Гламурные Аварийцы ]

[ Мы - как пямятник Пушкину ] [ Авария о съемках для Playboy в образе AC/DC ]

[ Послы города Иваново ] [ Распорядок дня музыканта ]

 

Få inga funderingar nu ok?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Min uppfattnng i frågan om att jämföra Gripen med Mig29, sammanfattar jag såhär:

 

Ingen idé att jämföra dem överhuvudtaget, då systemen är utveckalde för helt olika roller.

 

MIG29 (som jag antar att det är den vi jämför med) är en Point-Defence-Figther, dvs, kort räckvidd, hög toppfart, kan ta mycket jakt-vapen. Skall upp, skjuta ner fienden, och landa. Inte mer.

 

Gripen är en Multi-Role, dvs, den kan utföra flera uppgifter.

Alltså mer mångsidig än en MIG29, eftersom Gripen är mer flexibel i uppdragsrollerna.

 

Att jämföra GRIPEN med MIG29 är samma som att jämföra en Folkvagn med en Hjullastare. Dvs, meningslöst, då systemen inte har samma roll.

 

Hamsterpaj...var trött och hade inte käkat på ett bra tag. Ni behöver inte skratta åt mina antaganden. :camo:

Link to comment
Share on other sites

[ctrl+v]

Men du är otrevlig i telefonen när jag ringer till dig och så undviker du att prata med mig. Sen skriver du inte till mig och är allmänt självupptagen.

[/ctrl+v]

 

Tjejer :P

Link to comment
Share on other sites

Raderat

Vi inte tillåter Köp/Sälj annonser på forumet oavsett om det är avsiktligt inskrivna eller helt enkelt bara "råkade" vara det helt slumpmässigt i sin helhet på Ctrl+V ;)

/Henke i egenskap av BlåGul

Link to comment
Share on other sites

En enskild muskelfiber kontraheras enligt en "allt-eller-inget"-princip vilket innebär att om en nervimpuls når muskelfibern kontraheras den så att säga fullt ut (se också nervsystemet, s. 134)

 

biologi B-kursen :banghead:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...