#snowman# Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Faaaaaaan va vi eee braaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! ville bara säga det :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Nu var du snabb, trodde att jag skulle hinna först... Man visst fan är vi bra... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 WOHOO!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dass Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 yes yes yes!!!!!!! och ett stort plus till att Zlatan kom in. han ledde SVT´s spelarpool om den bästa Svenska spelaren, och då hade han inte spelat ens 1 minut. HEJA Sverige´s landslag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlad Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Jag tror att mitt hjärta har flyttat vidare.. F-n va bra jobbat!!!!!! Heja Sverige!!!!!! Mvh Vlad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lindman Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 HOOYAAAHH Sverige!! Senegal nästa! Det är en jäkla tur att vi har Jakobsson och Hedman där bak! Försvar är bästa anfall eller hur va det nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Predator Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Måste säga att det var riktigt härligt att se de argentinska spelarna gråtande lämna planen. Finare frispark än Svenssons var det länge sen man såg. Fattar inte hur Henke kan tillåtas att lägga frisparkar när vi har en sån mästerskytt som Svensson. Blev jävligt störd på straffen där argentinarna gjorde mål bara för att en spelare började springa mot målet innan straffen lagts, vilket inte är tillåtet. Tydligare exempel på att fusk lönar sig finns inte. Som tur var spelade det ingen roll. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlad Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Håller med. Fusk lönar sig inte i längden Dom får springa hem till mamma och gråta. Jag kan föstå Babtis han är ju trots allt gammal nu kanske var detta hans sista VM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Ska vi vara lite opartiska så kunde de mycket väl ha vunnit, halva matchen inne i sveriges straffområde! Meeeeen, det hjälper ju inte om man inte får in den i nätet!!! Sedan är det ju förjävligt att de ska göra sitt mål på fusk, och att Henke fick gult kort! Skit! Domaren får ju vara på plats! Närå, jag klagar aldrig på domaren. ;) Sedan Sveriges mål.. åååååååh. 20 pers som står/sitter och vrålar runt en 14"TV här Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hades Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 YEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lindman Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Det är snart i klass med heliga VM-94! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiWe Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 tänk NÄR dom går till final då är ju jag i boden!! hur ska man fråga befälen om ledighet för fotbollstittande???!! anhåller om 2 timmars permision, anledning fotbolls VM<--så? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Säger bara värdsklass!! Vi hr sannerligen förtjänat det. Ang. Argentinas dominans i första halvlek: Vi lät dem få alla chanser så de skulle få lite bollkontakt och slippa åka hem med svansen mellan benen!! :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
#snowman# Posted June 12, 2002 Author Report Share Posted June 12, 2002 Sedan är det ju förjävligt att de ska göra sitt mål på fusk, och att Henke fick gult kort! Skit! Domaren får ju vara på plats! Klart som korvspad att det var fusk!! Argentinaren var ju för faaan inuti Hedman när han slog på returen... Hedman stämmer för sexuella trakasserier hörde jag på TV4... :what: Beträffande Henkes gula kort... Inte för att klaga på domaren men, var han inte en satans avföda som viftade med lillkortet i nyllet på Henke efter att Henke blivit brutalt angripen bakifrån av en argentinsk luspudel? Det är ju märkligt... :sneaky2 Hur som helst... VI VANN!! Helt klart ett lyckat tagande av tabellplacering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlad Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Dödens grupp blev Sveriges grupp. Jiiiiiiiiiiihaaaaa Detta kan leda långt. Mvh Vlad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandersson Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Fy fan va gött.. Detta blir vm guld!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johannes Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 När vi gräver guld i US... oj då öhm jag menar JAPAN/KOREA.. hursomhelst, HEJA SVERIGE... :thumbs: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dass Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 från SVT´s spelarpool man ska rösta fram den bästa Svenska spelaren under VM dom 3 bästa är (hittils) : Zlatan Ibrahimovic 1272 Anders Svensson 1120 Henrik Larsson 730 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjorven Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Svensson till VM är kommen Oss är en frälsare född Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Apropå Larsson's varning: Den försvinner ändå tydligen inför slutspelet så vad spelar det för roll?? Satt o skrek hemma om att alla svenskar på plan som inte hade varning innan skulle ta en i slutet bara för att maska... Straffen? Solklar straff, men man får inte ge dem lägen att ramla i strafforåmdet med så lite kvar... I det läget är det bättre att släpa honom. Men det är jäkligt sätt för mig att säga som har kunnat se 800 repriser!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 12, 2002 Report Share Posted June 12, 2002 Dödens grupp... för argentina ja hehehehehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
#snowman# Posted June 13, 2002 Author Report Share Posted June 13, 2002 I det läget är det bättre att släpa honom. @ vc_90 Tror du inte DET blir straff då?! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.