Guest Lindman Posted May 22, 2002 Report Share Posted May 22, 2002 Checka in soldaten numero uno! ;) http://snyggast.com/?296843 ps. skämtsamt menat. ds Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 22, 2002 Report Share Posted May 22, 2002 *ROTFLOL* En köttbulle med pansar basker Fy f*n vilken muntergök hon verkar vara Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimesis Posted May 22, 2002 Report Share Posted May 22, 2002 Utan att ljuga, men jag skulle vara livrädd om jag såg en pluton sådana springa skrikande rakt mot mig. Inte nog med att man riskerar att dö av hjärtsnörp, men skulle man överleva blev man nog deprimerad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 24, 2002 Report Share Posted May 24, 2002 HAHA.. sån där "humor" är vanligtvis långt under min nivå.. men det där var fan kul.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SäkAnd Posted May 24, 2002 Report Share Posted May 24, 2002 Hehe..appropå Mimesis inlägg. Jag har tänkt lite på det där. Såg en gång i vår matsal på F17 när det var ett Lettiskt förband på besök bestående enbart av kvinnor. [babuschkas] :P [jag har absolut inget mot kvinnor i försvaret, tvärtom] Undrar hur reaktionen blir i strid om man möter ett sådant förband som stormar fram och tar terräng som ett annat slaktförband. Det kan nog bli en smärre chock faktiskt. Eller ännu värre, ett gäng modeller tränade till fulländade dödsmaskiner... ujuj farligt farligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 25, 2002 Report Share Posted May 25, 2002 I Väino Linnas Okänd Soldat när de kommer fram till en stupad rysk soldat. - Fan vad gammal han är, börjar de få slut på folk? - Nää du, de har till och med 15 miljoner kvinnosoldater de har i reserv. - Vafan säger du? Ska de anfalla oss? Ja då blir det nog heeeeemska närstrider! Jojo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björkman Posted May 25, 2002 Report Share Posted May 25, 2002 Hahaha.. ojojoj. Tja om man ska ändra inskrivningsbeslutet till pansar? Får jag såna tjejer då så är saken biff... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandersson Posted May 26, 2002 Report Share Posted May 26, 2002 En riktig snygging...Hehehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 3, 2002 Report Share Posted June 3, 2002 vad f*n gör han/hon i en pansarbasker!? =) hörru lindman....sånt där borde du lägga av med =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sandin Posted June 3, 2002 Report Share Posted June 3, 2002 Tänk om det dyker upp en par såna ur en T-80!! Jag skulle skidlöpa förbi en ferrari å gömma mig på Keb.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.