Jump to content

"fn ringen"

Recommended Posts

Tja, har blivit av med min väska när jag var och tränade där jag bla hade min ring.

är det nån som vet om man kan få tag i killarna på nått PX eller vart det annars kan finnas att få tag i ?

Middle East Trading [email protected] 08-18 40 50

Annars är det nog billigare att hitta nån på plats i missionen som kan köpa den.

Tja, har blivit av med min väska när jag var och tränade där jag bla hade min ring.

är det nån som vet om man kan få tag i killarna på nått PX eller vart det annars kan finnas att få tag i ?

Annars är det nog billigare att hitta nån på plats i missionen som kan köpa den.

Har hört att det skall finnas en butik i gamla stan i sthlm som säljer missionsringar. Kanske heter den just "Middle East Trading"!? Nån som vet? :worthy:

Har hört att det skall finnas en butik i gamla stan i sthlm som säljer missionsringar. Kanske heter den just "Middle East Trading"!? Nån som vet? :huh:

M-Konsult Målerikonsultation

Mobiltfn: 070-5309989

Tfn/Fax: 08-184050

Adress Fregattv. 63

11768 STOCKHOLM

Epost [email protected]

SKUMT...

Edited by FMV

Eller så PM:ar du någon som skrivit i tråden "LA05"...

På LA02 så sålde PX´et inte pusselringar!!

:huh:

Berodde inte det på att det var billigare att handla av libanesen inne i stan då?

Inte en aning! Helt omöjligt är det ju inte!! Men tänkte mest informera att om han ville kontakta PX-killarna i Liberia så är det inte stor idé. I så fall kanske bättre att gå via Kosovo kanske?????

:baskerFN:

Eller så PM:ar du någon som skrivit i tråden "LA05"...

På LA02 så sålde PX´et inte pusselringar!!

:huh:

Berodde inte det på att det var billigare att handla av libanesen inne i stan då?

Inte en aning! Helt omöjligt är det ju inte!! Men tänkte mest informera att om han ville kontakta PX-killarna i Liberia så är det inte stor idé. I så fall kanske bättre att gå via Kosovo kanske?????

Libanesen är ett säkert kort. Bra guldkvalitet också. Priser som var mycket bra. Hans affär heter ILIAC center och ligger inne i downtown på en sidogata. Finns en del elektronicaffärer i området. Vilket hans också är. PÅ la02 kom han på slutet varje söndag till campen och stog utanför.

Indo Nordic i gamla stan

Västerlångg. 44 10316 STOCKHOLM

08-206200.

Brukar annonsera i dagspressen och håller betydligt lägre priser än de alternativ i Sverige som nämnts här. Kvaliteten verkar bra, om än inte lika fin finish som de Libaneserna kunde tillhandahålla. Finns i varianterna 4-6-8 delad och i olika karat.

/Surveyor

Har hört att det skall finnas en butik i gamla stan i sthlm som säljer missionsringar. Kanske heter den just "Middle East Trading"!? Nån som vet? :lol:

Indo Nordic i gamla stan

Västerlångg. 44 10316 STOCKHOLM

08-206200.

Brukar annonsera i dagspressen och håller betydligt lägre priser än de alternativ i Sverige som nämnts här. Kvaliteten verkar bra, om än inte lika fin finish som de Libaneserna kunde tillhandahålla. Finns i varianterna 4-6-8 delad och i olika karat.

/Surveyor

Just d! Det var denna butik jag syftade på!!! B) Ringarna härifrån skall vara helt ok enligt vad jag hört.

Ta en billig restresa till Cypern, fixa solbrännan och plaska runt i medelhavet. OCH skaffa en snygg yxring. Finns nästan överallt, mest i Larnaca men även i Ayia Napa. Mycket billigare än här hemma.

Funkar i Turkiet också. Iaf vad det gäller 6or och 8or.

EDIT: 4orna är ovanliga och inte så fina i Turkiet. Letade efter en åt en polare härom året. :)

Edited by losec