Fu Pedersen Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 http://fun.sdinet.de/flash/games/lab.swf Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellbeck Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Luktar gammal web-klasiker......jag har varit med förr så jag hoppar nog detta :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 "Läskigt" var ordet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Jävligt schysst en fredagkväll när man tagit sej en stänkare... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfie Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 så svårt var det väl inte.. la ner vid level 8 :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Pedersen Posted February 3, 2006 Author Report Share Posted February 3, 2006 Jävligt schysst en fredagkväll när man tagit sej en stänkare... Hehe...stänkare...nu börja jag osökt tänka på Beck's excentriske granne. Vore schyst med en whiskey just nu, skrämma bort förkylningen...trist bolaget har stängt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sleget Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Jävlar anamma, svalde snuset! Borde ha varningstext innan spelet börjar "OBS! Ha ljudnivån på en låg nivå!". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hornet Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 satan haha fan sket ju nästan ner mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
fillefalle Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Wääääh där fick du mig!!! Ramlade av stolen!!! Jag hade precis stängt av musiken och hade på högsta volym också...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArreliuS Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Öld stuff ya know Vill ni verkligen spela ett klurigt spel så ska ni spela detta. http://sandbox.deviantart.com/?fileheight=...Simple_Room.swf Försök ta er ut ur det enkla rummet ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenny Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Öld stuff ya know Vill ni verkligen spela ett klurigt spel så ska ni spela detta. http://sandbox.deviantart.com/?fileheight=...Simple_Room.swf Försök ta er ut ur det enkla rummet ^^ Jättejobbigt, går det verkligen att klara? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Zak Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Öld stuff ya know Vill ni verkligen spela ett klurigt spel så ska ni spela detta. http://sandbox.deviantart.com/?fileheight=...Simple_Room.swf Försök ta er ut ur det enkla rummet ^^ J*vla dyng-rum! Har skickat det gröna och myntet i brottet till telefonen, tryckt på det vita på asken,fyllt koppen, pluggat i TVn och lagt batteriet i fjärrisen. Men sen då Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hornet Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 tja du kom ju längre än mig kopplade in TVn och klickade på den vita mer lykas jag inte med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Straha Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Hint: änvänd myntet på skruvarna till eljacket så finns det nåt kul därinne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubba Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Öld stuff ya know Vill ni verkligen spela ett klurigt spel så ska ni spela detta. http://sandbox.deviantart.com/?fileheight=...Simple_Room.swf Försök ta er ut ur det enkla rummet ^^ Jag klarade=D hehe, tog någon timme, men det gick=) Edit: Förresten, på tal om sådanna här spel, det va något sådant spel innan som länkades här som man var någon streckgubbe också skulle man tända en eld, har försökt söka efter det, hittar det ej=( någon som vet var man hittar det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArreliuS Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Öld stuff ya know Vill ni verkligen spela ett klurigt spel så ska ni spela detta. http://sandbox.deviantart.com/?fileheight=...Simple_Room.swf Försök ta er ut ur det enkla rummet ^^ Jättejobbigt, går det verkligen att klara? Jadå Men det tar sin tid. Man sitter och klickar på allt och efter ett tag så dyker något upp som funkar ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maul Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Hehe, nu sket jag nästan i brallan Arrgh, klarar inte av det andra spelet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 Jag blir SÅ störd... har jobbat mig fram ganska bra i rummet men har nu kört fast Ja, ja, jag får göra några försök till - för UT ska jag, förr eller senare Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArreliuS Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 Hehe, bara att hojta till om ni känner att ni behöver lösningen ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Pedersen Posted February 5, 2006 Author Report Share Posted February 5, 2006 Wääääh där fick du mig!!! Ramlade av stolen!!! Jag hade precis stängt av musiken och hade på högsta volym också...... Ni är ju inte ena riktiga spoilers här? :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfie Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 Hehe, bara att hojta till om ni känner att ni behöver lösningen ^^ Hojtar förbrilt! Efter en kväll på krogen, försökte innan jag gick ut och kom precis lika långt som de tidigare skrev, men nu har jag mindre tålamod och slänger snart ut datorn genom fönstret... EDIT: försökte rädda situationen... så svårt var det väl inte.. la ner vid level 8 :P Edit 2: flötfingrar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 Hehe, bara att hojta till om ni känner att ni behöver lösningen ^^ Jag "ser" nog hur du sitter å he he he åt oss Jag ger upp nu, försöker senare idag...har helt enkelt kört Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArreliuS Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 !!!LÖSNINGEN!!! Läs inte det som står här under om du inte vill veta lösningen till hur man tar sig ut ur rummet! Click above the TV to get a cupClick on the TV button to get a coin Click lower left of TV to get remote control Click the left corner of the shelf to get a battery Get a leaf from the plant Use coin to unscrew the two screw of the plug under the TV, you will get a key for the closet Pick up the screw Open the closet and get hanger and another battery Click on the break in between the phone line and use leaf and then use screw on it Use cup and click on dropping oil Use cup with black fluid and open upper drawer Get receiver and put it to the phone base and wait until it turns green then take the receiver Use hanger on top of TV Plug the TV and use remote to switch on Use receiver on TV to call the locksmith Get pliers from locksmith and use it on both TV button Take back the hanger and use pliers on it Use hook to get the broom Use broom on plant pot Use pliers on broom Go back to the back of the closet to get dirt Use hollow button to get water Go to the elemental box and use dirt on brown part, use hollow button water on blue part Unplug the TV and use straw on the socket, get a burning match and use it on the red part of the box Use the coin under the door Click on the lid of the box, get the 1st coin and use it under the door Click on the lid of the box again, get 2nd coin and use it under the door Click on the lid of the box again, get 3rd coin and use it under the door Don’t give the 4th coin, use it on the lower drawer in closet Use key mold on light bulb and use stiff key to open lower drawer Use magnet on the box to get the iron coin And get the heck out of the room. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tivaljör Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 Edit: Förresten, på tal om sådanna här spel, det va något sådant spel innan som länkades här som man var någon streckgubbe också skulle man tända en eld, har försökt söka efter det, hittar det ej=( någon som vet var man hittar det? Hapland! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Pedersen Posted February 5, 2006 Author Report Share Posted February 5, 2006 Hehe, bara att hojta till om ni känner att ni behöver lösningen ^^ Jag "ser" nog hur du sitter å he he he åt oss Jag ger upp nu, försöker senare idag...har helt enkelt kört ' Fuskade lite....Men hade typ redan testat det som stod i din walk thrugh men uppenbarligen inte klickat exakt rätt.....slutet var rätt lätt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Pedersen Posted February 5, 2006 Author Report Share Posted February 5, 2006 så svårt var det väl inte.. la ner vid level 8 :P Åtta? Bra jobbat, jag dog på 3e!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfie Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 så svårt var det väl inte.. la ner vid level 8 :P Åtta? Bra jobbat, jag dog på 3e!! Ja vad kan man säga SPOILER VARNING den som väntar på något gott... Edit: Där löste sig mitt problem... Edit 2: Tog bort spoilern när det löste sig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Pedersen Posted February 5, 2006 Author Report Share Posted February 5, 2006 Snygg spoiler coverup Link to comment Share on other sites More sharing options...
twintip Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 din jävel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elvira Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 Med facit i hand - ja, jag var tvungen att fuska *erkänner* så kom jag ut ur rummet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.